Kiskorú szemüveges. Először kiborultam, hogy az én tökéletes csemetém hogy fog kinézni egy sztk keretes szemüvegben, meg az nem lehet, mert nekem sincs semmi baja a szememnek………………..aztán megszoktam.
Igaz, mindig olyat választottunk, ami neki tetszik. 
Az OEP kemény 1000 Ft támogatást ad évente egy gyerekszemüvegre.
Kiskorúnak csak a lencse 32 000 FT/pár.
Néha elhagyta, aztán meg kint hagyta és Liza jól elásta,-az egyik szára később meg lett :-)-úgyhogy volt olyan év, hogy 3-at csináltattam.
Szóval az utolsó szemüveg…..amit őrült cirkusz után vettem meg, mert persze a büdös kölkének az Armani keret tetszett……………biztosítva lett.
5 000 kemény magyar forintba került és 2 év garancia van rá.
 
25%-ért legyártják újra, ha
 
·        elhagyja
·        eltöri
·        elássa a kutya
·        stb
 
 
Múlt héten cseng a telefon. Kiskorú a vonal végén: anya eltört a szemüvegem.
Na most, az egy QRVA DRÁGA SZEMÜVEG!!................... volt.
Úgyhogy egy darabig a szívem tájékát masszíroztam, majd azt mondtam nem baj, megoldjuk.
 
Visszafáradtam az OFOTÉRT-be, hogy aszonygya eltört itt meg a garancia, kéne egy új.
Semmi gond, ha csak a keretet kérem 13 750 lesz, ha lencsét is, akkor 30 akármennyi.
Jó nekem csak a keret.
Fizetnék, veszem elő az egészségbiztosítási kártyámat, azt mondja Undi, hogy azt nem lehet.
Miért nem?
Mert ezt kp. Kell fizetni!
Miért?
Csak!
Nincs nálam annyi és különben is!
Üzletvezető kijön, majd megoldja.
Itt nyom, ott töröl, azt beilleszt, kártya el………..14 900 Ft.
Én: Miért?
Mert felment az ára és az új árnak ennyi a 25%-a.
Én:de én a régi árnak fizetem a 25%-át.
 

 

Na ezen elvitatkoztunk egy darabig.
Hogy én hívjam fel a központot és ha FENTRŐL azt mondják, akkor ő adja olcsóbban.
 
Mondtam én nem telefonálok és itt van a garancia, amiben az van, hogy az EREDETI árat fizetem és nehogymár nekem FENTRŐL valaki felülbírálja a pecsétes papírkámat.
Ő el, telefon, majd 30 perc múlva megkaptam az eredeti áron a keretet.
 
Kérdezem: mi a jó francnak van garancia, ha nem azért, hogy érvényesíteni lehessen. És nem az ezer akárhány forintról van szó, hanem az elvről!
Hányan mondják, hogy jó akkor fizetek kp. vagy fizetek többet!
Az OFOTÉRT elveszített egy jó ügyfelet...........és kapják be! (16-os arellel vastagítva)
Szerző: Mókusélet  2010.06.29. 11:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr332118204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása