Én, aki Frakk a macskák rémén és a Futrinka utcán szocializálódtam sosem értettem,hogy hogyan rajonghatnak emberek a fantasi (rajz)filmekért.

Nekem Károly bácsi, aztán meg az Oroszlánkirály A RAJZFILM.

A Dirty Dancing és a Szakasz A FILM.

Már a Csillagok háborúja X-edik részét sem bírtam végignézni a Gyűrűk ura elejének 15 percét 3* láttam, aztán mindig belealudtam.

Erős nyomásra elmentem a srácokkal moziba. Este 1/2 10-kor kezdődött, de úgy voltam vele, nem baj, adnak szemüveget,nem fog feltűnni, ha bóbiskolok olyan 2,5 órácskát.

Hát a fenéket!

Szép, izgalmas, mesterien összerakott cucc ez kéremszépen tisztelt bíróság, úgyhogy visszavonom a mozi előtti hisztimet:-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2010.07.13. 13:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr942149062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása