Régebben minden évben mentem táborba. A suli szervezte, én már akkor is minden lében kanál voltam, Angi meg jött velem.
Emlékszem katonai sátrakban aludtunk 4-en, a sátornak nem volt alja,így a cuccaink a porban landoltak…………………ha szerencsénk volt.
Ha nem, akkor esett , és akkor a sárban.
Egy hatalmas nagy központi helyen volt a konyha. Oda jártunk kajáért.
 
Egy ilyen táborozás alkalmával csókolóztam először. Lufinak hívták a srácot-a nevére nem is emlékszem-csak arra,hogy gyorsan történt és tiszta nyál lettem.
 
Mikor anyuék otthon levettek a vonatról,mindig kiborultak.
Hazaérve be kellett állnom a kádba és anyu tetvészni kezdett, megnézte hoztam-e haza bolhát, más élősködőt.:-)
 
Mostanában megint járok táborba. Tavaly voltunk először 5 napig és annyira jól sikerült, hogy idén megint mentünk.
Napi 6 óra tánc, du. játékok-szigorúan a pontszerzésért-mert semmi más nem elfogadható számomra, csak a győzelem.
Esténként meg buli kifulladásig!
Vicces, mikor az emberek a 3. nap sántikálva nyöszörögve indulnak órára, de ahogy megszólal a zene, senkit nem látsz botorkálni.
………………és bebizonyítottuk a világnak,hogy a „Kék a szeme”-re igen is lehet salsázni!
 
  
 
Szerző: Mókusélet  2010.08.10. 14:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr182212312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása