…egy körmöm.
Sosem szerettem az ilyen babra munkát.
 
A puzzle-ban nem is értem mi a jó.
Egyszer Hencsihez mentem-az asztal fölé görnyedve találtam-ahol ezer darab apró kis szarok voltak kirakva.
Mind barna volt vagy zöld. Elmélyülten válogatta…..néztem és nem értettem
Aztán ránéztem a képre : vazze két barna ló fut a zöld mezőn. Most komolyan!!!
Ki az, aki ezzel tölti az idejét?
 
Utálok kötni is, horgolni is. Anyu pedig megpróbálta...becsületére legyen mondva....de ellenálltam!!
Egy tűvel ki lehet kergetni a világból és már nem csak azért mert nem látom hová kell befűzni!
 
Tegnap hazavittem a wc deszkát.
20 perc alatt leoperáltam a meglévőt egy fogó segítségével.
Nézegettem a rajzot, összetettem, felszereltem….kimaradt két csavar.
Nem érdekel…nekem nem hiányzik.
Szerző: Mókusélet  2011.01.20. 12:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr172599905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása