Márta egyszer csak azt mondta:Anyukám menj el egy mammográfiára……….nem árt az.
Reggel 8-ra volt időpontom. Behívtak, nyomtak jobbról, balról , kattogott a masina, köszönöm öltözhet, kint üljön le, jön majd az ultrahangra a doktornő.
10 perc múlva asszi ki, bemennék-e újra, merthogy valami folt van……..de ne tessék aggódni, szerintem csak a filmen van valami.
Procedúra ugyanaz, majd felöltöz, leül újság elővesz. Épp merülnék el egy cikkben, mikor asszi ismét hozzám lép: tessék visszajönni. Ne tessék aggódni, szerintem semmi baj, de az a folt ott van, úgyhogy megnézzük még egyszer.
9 után megjött a doktornő. Ultrahang, nézelődik 10 percig, majd azt mondja:tudom, hogy meg van rémülve, találtunk egy 2*1 centis csomót a mellében. Nem hiszem, hogy nagy baj lenne, ne pánikoljon. 11-kor jön a főorvos asszony, megtenné, hogy itt marad? Megszúrjuk. Essünk túl a biopszián.
Feküdtem az ágyon, nyakig zselésen és és a szívem dübögésén át hallottam csak a hangját. Majd kiültem a folyosóra várni.
Néztem magam elé: ez nem lehet! Épp válófélben, nem tudom mi lesz, hol fogunk Kiskorúval lakni, el tudom-e tartani egyedül….képtelen vagyok végigcsinálni egyedül ha ez rák.
Míg vártunk a biopsziára sorban jöttek a hölgyek. Rajtam kívül senki nem volt egyedül. Mindenki mellett ott volt a férje, a társa csak én árválkodtam ott.
Megszúrtak….nem fájt…….2 hét múlva lesz eredmény.
Kimentem a Kórház elé, beültem a kocsiba és keservesen bőgni kezdtem.
Majd elővettem a sminkcuccom, rendbe szedtem magam és bementem dolgozni.
 
Rá 1 évre a körmösömnél lymphomát diagnosztizáltak. Elment egy pránanadihoz,meg családállításra-persze a hagyományos terápiák mellett- és azt mondta neki a „látó ember”, hogy minden betegség lelki eredetű. Neki a nőiességével van baja, a szexualitásával. Mikor mesélte még akkor is sírt. Évek óta nem szexelnek a férjével pedig csak 28 éves! Ember fáradt. Már mindent kipróbált, a hízelgést, a hisztit, beöltözött….. de semmi.
Tavaly október körül fájni kezdett a jobb mellem. Ott, ahol a daganat van. Rendszeresen járok kontrollra, minden rendben…….de most fáj. Néha a poló, ahogy hozzáért az is szörnyű volt.
Mikor Kicsi elköltözött még jobban felerősödtek a tünetek. Néha aludni sem tudtam.
Vasárnap néztem egy műsort, a mellrákról volt szó. Egy orvos mondta, hogy a párkapcsolati zavaroknál a jobb kezeseknél a jobb mellben alakulnak ki a daganatok. A nőség zavarát kell rendbe hozni, a lelket…….és elmúlnak a tünetek.
Végig gondoltam, hogy annó, hányszor hallgattam végig ex-től, hogy bezzeg a pincérlányka! Az rajong! Az felnéz rá. Vele a szex is jobb, engem nem szeret…nem is szeretett sosem.
Beletiport a nőiességembe. Nehéz volt onnan talpra állni, igazából sosem sikerült teljesen.
Most Kicsivel megismétlődött…..csak épp nem verbális kommunikációval bántott.
Nem ért hozzám, nem simogatott meg…….nem kívánt. Megalázott más módon. Kizárt az életéből, elvette amit akart de nem adott semmit., és végignézhettem egy közösségi portálon, ahogy lájkolgatja a lányokat, éli az életét én meg biztosítottam a hátteret.
Istenem hányszor mentem ki a fürdőbe, folyattam magamra a forró vizet, az arcomat a hideg csempéhez szorítottam és próbáltam némán sírni, hogy ne hallja meg. Próbáltam „túlélni”.
Nemrég kiscsé beállított egy tükör elé és azt mondta: mond el mit látsz!
Néztem a tükörképem, a torkomban gombóccal és folyt a könnyem. Egy dagadt öreg nőt láttam. (42 leszek és 64 kiló vagyok. 5 éve voltam ennyi utoljára, mikor váltam)
Erre azt mondta: miért nem hiszed el, amit mondunk?!?  Hogy szép vagy és kívánatos?
Hát ezért………mert bántottak.
Most a csajok kerestek egy kineziológust, aki ráadásul  asztrológust is.
Megyünk hozzá…….kíváncsi vagyok mit kezd velem.
Remélem azt mondja, hogy idén megnyerem a lottó 5-öst-jut eszembe venni kéne- és hogy Brad most már biztos otthagyja Angelinát, mert rájön, hogy én vagyok a NAGY Ő- és hogy a Kiskorú végre tuti ki fogja olvasni az Anyegint akkor is, ha szar.
Szerző: Mókusélet  2011.03.30. 10:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr732784512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása