Csajok!
Most szólok és lassan írom, hogy tuti megértsétek:
S O H A   N E   V E G Y E T E K  F E L  T E R M O G A T Y Á T  H A 
K E N E C K E D T E T E K szűztea krémmel!!!!!!!
Az úgy volt, hogy Adrit megkérdeztem, ha feszesíteni szeretném a combom és a fenekem mit is kenjek rá.
Azt mondta gyere hozzám anyukám, majd én tutira átgyúrlak, bekenlek!
Mivel nincs időm valami otthoni cuccra vágytam, ő ezt ajánlotta.
Csíp! oké köszi, majd vigyázok.
Otthon szépen rákentem a zöld trutyit és vártam, hogy most aztán istenkirályság lesz itten kéremszépen ha lemosom.
Vártam 5 percet…..semmi.
 
 
Na ekkor követtem el az első hibát, konkrétan elővettem egy gömbfejes masszírozó bizbaszt, rákentem még egy csomó trutyit és had szóljon!!!
Vártam…talán valami kis bizsit éreztem, de nem volt az igazi.
Második és OLTÁRI hiba: felvettem egy termo fogyasztógatyát. Szépen elhelyezkedtem a tv előtt, kezem ügyébe készítettem a távirányítót, gondoltam majd nyomkodom szép kényelmesen és feszesedem.
5 perc múlva csípni kezdett.
Újabb 5 perc múlva már mart!!!
10 perccel később már rázott a hideg. 2 percenként néztem az órát, hogy mikor telik le az egy óra, hogy lemoshassam.
Beugrottam a kádba és csak hideg vizet bírtam magamra engedni és még ezt is langyosnak éreztem….persze a bokám közben majd lefagyott.
Úgyhogy a fenekemen 2 tenyérnyi első fokú égési sérülés van. Frankó….lehet, hogy feszes, de piros is vazze!
 
Szerző: Mókusélet  2011.05.18. 11:33 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr272913449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.05.23. 16:24:51

Te annyira hülye vagy!!! :DDDDDDDD
süti beállítások módosítása