Ma van a napja.
Nincs tovább bujkálás! Se mellébeszélés!
Ma minden nyugdíjpénztárnak TUDNIA KELL, hogy mennyi a reálhozam.
Rohadt kíváncsi leszek!
Én eddig egy darab papírt nem kaptam….nem a reálhozamomról….egyáltalán a hozamról sem. Nem tudják, mert én-a mocsok - átlépő vagyok.
Mindegy, mától visszaigénylik az Állam bácsitól és 8 munkanapon belül tovább kell, hogy utalják nekem.
Akármennyi az annyi, akkor is!!
Legkésőbb-és ismerve az Allianzot akkor fogja- augusztus 31-éig át kell utalja! Megszűnt a bankjuk, kíváncsi leszek, a biztosítójuk meddig húzza.
Néhányan már kaptak papírt az összegről. Mondtam nekik, majd akkor higgyétek el, ha a számlátokon lesz! SŐŐŐŐT, majd ha elköltöttétek……..aztán meg nyugdíjas korban lehet szép csendesen éhen halni, már ha megérjük.
Szerző: Mókusélet  2011.07.20. 07:00 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr83080422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mókusélet 2011.07.22. 13:42:22

Na most beszéltem az Allianzzal...nem leptek meg. O Ft a reálhozamom :-) 20 évi befizetés teljes pénzen, nem minimál bér és a többi zsebbe cucc.

Rebelde 2011.08.02. 14:17:26

hogy szakadnának meg...

kollégám 120 ezret kapott az aranykortól, az anyukája meg 600 ezret
én otp-s vagyok, hát sok reményem nincs

kerikak 2011.08.02. 15:07:54

:((
a dimenzió is jól fizetett, kis öröm az egekbe elszállt svájci frank mellett
süti beállítások módosítása