Anyukám betöltötte a hatvan……öööööö szülinapja volt a múlt héten.
Jó fej vagyok, imádom ezért meghívtam a Gólyavár étterembe. Egyszer élünk vagy mi!
Anyu reggel hívott, hogy szar az idő, és különben is nincs kedve.
Mondtam nem érdekel és nem a teraszon leszünk, úgyhogy 12:30-ra legyen szép ruhába öltözve és várjon rám az ingatlan előtt.
Oda mentünk, pont előtte üres parkoló, hallelujja rám vártak, beálltam majd bementünk.
A kaja isteni volt! Én karamellizélt diós gyümölcsöket ettem 3 féle grillezett sajttal ,meg fokhagyma krémlevest, anyu sült kacsát Zsuzsi székelykáposztát, még lenyomtuk kis madártejjel, szóval jól szórakoztunk.
Egyszer csak látom, hogy a közterületes bejön, körbejár iszik egy kv-t.
2 pasi oda ment hozzá beszélni. Mondom milyen jófej, szól annak, aki esetleg rossz helyen áll.
Anyu: nem mész oda?
Ééééén? Minek? Parkolóban állok, tök szabályosan!!
Végeztünk, fizetek slattyogunk ki az esőben.
Ajjaj, autóm körbematricázva, a hátsó kerekemen kerékbilincs.
Konkrétan megemelkedett a vérnyomásom - mondjuk az enyémnek nem árt, mert max.100 de akkor is- és felhívtam a megadott számot.
Kellemes és főleg NYUGODT hangú férfi, miben segíthetek?
Mondtam neki, hogy én tök jó helyen parkolok és ugyanmár miért is, és különben is kialakított a parkoló-közben megpróbáltam anyut és Zsuzsit- túlkiabálva a pasi tudtára adni, hogy nem rá vagyok mérges, hanem a helyzetre és most itt állok és esik az eső és a gyomrom tele és elázott a bőrcipőm és AZONNAL jöjjön ide valaki!!
Megkérdezte, hogy szerintem jogtalanul van-e bilincs a kocsimon, mert szerinte a járdán állok. Mondtam, hogy az igaz, de ez egy szépen parkolónak kialakított járda, még a kocsik helye is ki van macskakövezve és egy helyes tábla mellett állok, amire ez van kiírva:GUNDEL vendégei számára parkoló. ….és én onnan jövök.
Erre közölte, hogy még múlt hónapban is igazam lenne, de AZÓTA, a parkoló felét megszüntették és az utca végére kiraktak egy megállni tilos táblát. Mondtam én nem arról jöttem, ergo nem láttam táblát. Erre hallgatott, sajnálja, küldi a leszedő embert.
10 perc múlva megjött emberünk….az akit kávézni láttam.
 Jó képű 55-ös nagy dumás. Kiszállt mosolygott, mondta, hogy a lányát is így hívják. Én meg azt mondtam, ha egy 20-assal fiatalabb lenne meghívnám kávézni. Rögtön megtaláltuk a közös hangot, majd közölte, hogy 11 500 cash, hogy leszedje a cuccot, 3000 Ft helyszín bírság, 30 000 feljelentés szabálysértés miatt és 6 büntetőpont.
Mondtam, hogy köszi pontokat nem gyűjtök, a másik felét meg nem-e lehetne-e?....és mosolyogtam.
Erre Ő: engem csókolom, nem lehet megvesztegetni.
Én azért megpróbálnám mondtam ismét nagy mosoly keretében. Ekkor  rácsapott a homlokára, hogy most látja, hogy megy az elakadásjelzőm és a háromszög is kint van az ablakban, mert lerobbantam.
Én helyeslően bólogattam, hogy bizony bizony…………….beázott!
Beszólt telefonon, hogy a feljelentést töröljék…és fizettem amit kért….meg egy kicsit.
Aztán szépen levette a cuccot a kerekemről. Megkérdeztem, ha szépen mosolygok nem adna-e egy példányt abból a kulcsból sose lehessen tudni mikor lesz rá legközelebb szükségem, ugye.
Erre azt mondta 3-6 hónap, ha elviszem a bilincset.
Megnyugtattam, hogy fáradt vagyok, legfeljebb kipihenném magam a börtönben, de nem adott kulcsot!
Úgyhogy szépen elköszöntünk egymástól, ő ment tovább fejni az embereket és meg hazafuvarozni anyuékat.
Így mulat Mókus és így ver el 40 rugót 3 óra alatt .
 
 
Szerző: Mókusélet  2011.07.25. 11:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr163095710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása