Szeretek kísérletezgetni a konyhában (is).
Tavaly több féle lekvárt főztem.
Epret rummal, rebarbarával, fekete cseresznyét (ettől két hétig úgy nézett ki a körmöm körül a bőr, mint a bányászoké) meggyet, fekete erdőt, sárgabarackot.
Idén……….valahogy nem volt kedvem.
Pedig Kiskorú már vinnyogott, hogy elfogyott a baracklekvár, de valahogy nem bírtam rávenni magam.
Nemrég Zsuzsi felhívott: te Mókus, ha akarsz baracklekvárt, ne vegyél gyümölcsöt, mert tele a fa.
Akarok hát!
Szépen betettem az üvegeket egy kosárba és elhajtottam a telekre.
Ott átadtam az üres, szépen kimosott üvegcséket és mosolyogva mondtam, hogy ezeket kérem tele!
Ekkora pofátlanság láttán szegény nem jutott szóhoz, de nem mondta, hogy nem csinálja.
Úgyhogy lekvár project letudva! :-)
Szerző: Mókusélet  2011.08.11. 08:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr793139908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása