Lassan rendszert csinálunk belőle, óra után beülünk „kocsmázni”. Ugyan csak limonádét iszunk, de ülünk még ott 1-1,5 órát és dumálunk.
4-en kezdtünk és felduzzadt a társaság olyan 12-15 főre pasik-csajok vegyesen Minden szóba jön, a társkeresés nehézségétől kezdve a tökéletes lecsó készítéséig .
Ültünk beszélgettünk egyszer csak kiderül, hogy 6-an Vecsésiek és egy csoportba járnak.
Majd jött: te Mókus gyere már le a csoportunkba, olyan jó lenne.
Mondtam köszi,nem. De csak nem hagyták abba, nyaggattak, hogy „ de csak a fellépésig meg de jó lenne”
Anikó ült velem szemben egyre többször nézett át aggódva.
Próbáltuk elterelni őket, de belelkesültek és nem hagyták.
Egyszer csak-végső érvként megszólalt az egyik- de olyan jó fejek vannak ott, tökre kijönnétek  velük, ott van Hölgy is. Jó fej, ismered?
Igen .
Anikó már határozottan ideges volt, nekem a gyomrom görcsben.
Majd szépen elkezdték ecsetelni, hogy szegény csaj, egyedül neveli a gyerekét aki beteg és milyen nehéz neki és milyen rossz, mert egy szemétláda pasi elcsábította, hónapokig fűzte a fejét mire beadta a derekát  aztán dobta és bele akart halni és hogy lehetnek a pasik ilyen szemetek, de ő szegény a beteg gyerekével akiért mindent megtesz………
Hallgattam pár percig, majd annyit mondtam:
Ez a szent életű asszony ke@-félre a vőlegényemmel.
Az asztalnál néma csend lett! A kés megállt a levegőben mindenki rám meredt.
„Csak annyit teszek hozzá, hogy egy nőt nem lehet elcsábítani, ha ő nem akarja. Egy kapcsolat 50-50% mindkettő belement. Az, hogy az egyik nem gondolta komolyan a másik hoppon maradt rossz dolog, de gondoljanak a történet mögé is kicsit. Ott van a Hölgy férje és itt vagyok én aki menyasszony voltam, nekünk mi volt a bűnünk?!? Minket ki sajnál ebben a történetben? Egyedül van a gyerekével, igen, mert megcsalta a férjét, aki erre elment. Feláldozta a házasságát. Miért sajnáljuk Őt?!? Miért csak az egyik hibás? „
Felálltam,fizettem és eljöttem. Végigbőgtem az utat hazáig és nem sokat aludtam.
Szegények még tegnap is oda jöttek bocsánatot kérni, pedig nincs miért….csak hát az éremnek két oldala van.
Szerző: Mókusélet  2011.08.31. 12:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr203192888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása