Pénteken rendezték a II. Tánciskolák Éjszakája rendezvényt.
Meló után gondoltam hazamegyek, letusolok „szépre festem magam” ahogy Mazsola mondta mindig és vissza megyek.
Ehhez képest bedugult a város. Nem kicsit, hanem gigamegahűvazzegnemlehet mozdulni módon.
Miután kb.20 perc alatt száguldottam 40 métert, berágtam, letettem a kocsit a Körúton és felmentem bandázni Bagához és Zizihez.
Este ½ 8 felé-még mindig dugóban-átaraszoltam s Lővey-be.
Közel 40 tánciskolában próbálhatták ki az emberek a különböző táncokat.
Meglepően sokan voltak. Az oktatások után west coast swing buli volt az egyik teremben, a másikban meg salsa.
Egy rész nem volt jó, mert nagyon sok volt a kezdő, akik pár hónapja táncolnak, és nem nagyon mertek/tudtak bulizni, másrész nagyon jó volt, mert volt néhány haladó, extra haladó és fellépő…..így végig táncoltam megint az éjszakát.
....és azt hiszem új szerelem lesz az életemben:
 

Szerző: Mókusélet  2011.09.12. 14:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr583220733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása