Ma van a napja, hogy 12 évvel ezelőtt először tettem be ide a lábam.
Először is a világ vége után van kicsivel másodszor mindig egészségügyben dolgoztam, úgyhogy volt bennem egy nagy adag drukk, hogy milyen lesz.
Aztán …..valahogy itt ragadtam.
Hülye vagyok, és hűséges.
Addig míg nagy gebasz nincs én kitartok…….az élet minden területén. Néha ez nem jó….de csak így megy nekem.
Szeretek itt dolgozni, szeretem az embereket, a munkámat.
Mióta itt vagyok, most fogyasztom a 4. vezérigazgatót, a 2. gazdasági igazgatót, számtalan osztályvezetőm volt, 5 programigazgató, hűűűű és még mennyi embert ismertem meg, akik már nincsenek itt!
Szereztem 5 BARÁTOT az elmúlt évek alatt, de már csak 1 dolgozik itt……………… szóval mozgalmas 12 év volt.
Majd meglátjuk mit hoz a jövő….remélem valami csoda jót!
Szerző: Mókusélet  2011.09.15. 08:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr773224258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása