Hivatalosan is ősz van
Pénteken nagyon nem esett jól ez a baromi nagy lehűlés. Fáztam…..úgyhogy szépen este bekapcsoltam a konvektor.
Áthúztam az ágyat és elővettem a pehelypaplanomat. Jó vastag, és meleg!
A szekrény mélyéről kibányásztam a gumicsizmát, mert hogy esett is. Most szólok Ká jól néz ki harisnya, farmer mini szoknya, kis blúz és mellény…..de egész napra GÁÁÁÁZ!
Nagyon!....főleg ha randid lesz utána!
Aztán pakolásztam.
Elővettem az őszi cuccokat. Kiszedtem azokat, amiket már tavaly sem hordtam (picit megnyúlt, picit bolyhos de különben semmi baja stb.) zsákba tettem, mennek a hajléktalanoknak.
Aztán egy másik zsákba azokat tettem, amiket tavasszal vettem, de már nagyon nagyok, ezek mentek egy másik zsákba, jó lesz anyunak, Magdikának vagy fene tudja.
A többit kimostam.
A mosómedve barlangja lófasz a lakásomhoz! Mindenhol száradt valami.
Úgyhogy fel vagyok készülve, de nagyon.
Ja és Glamouroztam magamnak 5 sima –na jó azért Marks&Spancer- bugyit a minden napokra és 3 dögöt! Brazil tangát!
Nem mintha a pasik néznék a bugyimat…..nem néznek azok OLYANKOR semmit….de a lelkemnek jó tesz, hogy tudom, HA néznék….meg lennének elégedve.
Ja és a kocsiban fűtök ezerrel, mert hideg van….és párás az ablak….és nem találtam a lehúzót!
UTÁLOM A HIDEGET!!!
Szerző: Mókusélet  2011.10.12. 08:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr723293626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása