Szeretem a sajtófotókat. Bár néha brutálisan kegyetlenek, de a valóságot tükrözik.
Idén is a Néprajzi múzeum ad otthont neki. Kb.2 hete megbeszéltük, hogy vasárnap du. megnézzük.
Szombaton beszéltem Bagával, aki mondta, hogy most rohadtul elmegy és bevásárol, mert jön a családja, nincs itthon semmi kaja stb. Feküdtem az ágy tetején, mélyen együtt éreztem és mondtam, hogy én ezt holnapra tervezem. Mondta, hogy jó terv, de holnap konkrétan október 23.
Hűűűű, rögtön összeraktam, hogy akkor nincs nyitva semmi, de hát gugli az én barátom, aki megmondta, hogy a múzejum az viszont de!
Nincs gond, nincs veszélyben a kulturális programom.
Néprajzi Múzeum.
Hagyok időt….hátha.
 
Nekem sem jött össze, hogy a Kossuth téren van, a Parlamenttől 100 méterre. Ismétlem: október 23.
A kiállítás nagyon jó, érdemes megnézni. Aztán szépen beültünk egy cukrászdába sütizni és kv-zni jól elvoltunk.
Este 7-kor korom sötétben elindultunk a Deák-tér felé. Végig az Erzsébet-tér felé,  Battyhány örökmécses mellet. Egyre többször tűntek fel gárdisták a fekete egyenruhájukban, zászlót lengetve, masírozva. Csak úgy dobbant a bakancsuk az aszfalton.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mondtam Ágotának vazze, vezető hír leszünk, ha történik valami cikis és az istennek nem tudjuk megmagyarázni, hogy 2 hülye picsa csak sétálgat este a korom sötétben a gárdisták között.
A Gödör környékén már bandákba tömörülve álltak és egymást hergelték.
Az egyik csoportból valaki kiabált:Adjon az Isten…….a másikból rávágták:Szebb jövőt!!
Nem tudom ki hogy van vele, de bennem félelmet keltenek. És bár tele volt a környék rendőrökkel, nem volt az a kifejezett oldott hangulat.
Úgyhogy mostantól oda figyelek a dátumok és helyszínek összefüggéseire.
Szerző: Mókusélet  2011.10.24. 11:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr13325947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása