Szerda este szintén karácsonyoztam. Nyúbosz hívott meg egy privát ünnepre a Fausto Osteriába.

Fergetegesen jó volt! Az, hogy a tulaj NYB barátja, csak dobott az élményen. Kijött hozzánk a séf picit beszélgetni. Teljesen, mint a filmekben.

Vegyes olasz tállal kezdtük. Illetve nem is….Prosecco-val kezdtük. Jó sokkal :-)

Úgyhogy a hangulat kb. a 15. percben elért egy magas színvonalat és onnan nem jöttünk lejjebb.

Isteni kolbászok, sonkák, még sonkák, valami szalonna féle is volt a tálon szárított paradicsommal, kapribogyóval és 4 féle kenyérrel.

Csipegettünk, dumáltunk jól éreztük magunkat

Közben folyamatosan töltötték a poharakat, hozták a Grappát a málna pálinkát a sárga asszú páleszt…..a többi nevét meg sem tudtam jegyezni.

Levesnek mediterrán hallevest kértem. Bár sajnos allergiás vagyok a kagylóra, nem bírtam ellen állni. Tele mindenféle földi jóval, rákkal, polippal többféle hallal.

Utána lazaccal töltött fekete tészta jött-hozták- rucolás pesztóval. Látványra….háááát a fekete tészta bizarr picit, de az íze!

Majd tengeri sügér következett gyömbéres zöldborsópürével és grillezett zöldségekkel.

Végül egy limeos túrótortával lefojtottam az egészet.

Picit ajándékoztunk és nagyon lazultunk.

Éjjel átmentünk még valami szórakozó helyre, de nagyon nem az én világom ez a DUC-DUC, így hazamentem.

Kiszálltam a kocsiból és a kapuban tudatosult, hogy a kocsiban van a lakáskulcs.

A kocsi meg zuglóban.

A lakásajtóig eljutottam és ott felváltva nyomtam a két csengőt és hívtam Kiskorút.

Elég hamar felvette……….és nem volt őszinte a mosolya, mikor beengedett.

 Jó volt, na!

Szombaton folyt.következett………….mert a karácsonyt nem lehet elégszer megünnepelni!

Szerző: Mókusélet  2011.12.21. 08:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr963477938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása