Hogy rohadjon meg!

Jó, tudom….Karácsony van, béke szeretet, beigli és csillagszóró illat………..meg büdös.

Mert hogy ez a dög mosógép csak megadta magát.

Most.

MOST!!!

Úgyhogy reggel óta a netet bújom, hogy 27-én útra kelljek és megnézzem a választékot.

Azt már tudom mit nem szabad venni: Aristont, Candyt Whirpoolt…..na de aztán?

Mondjuk én vagyok a hülye, mert mindek nézelődök?!?

Oda mennék, kiválasztanám azt, amelyiknek a legszebb a kijelzője oszt jóvan.

De neeeem…..én reggel óra az LD felfüggesztésekről olvasok, meg hogy hány decibellel zörög ha centrizik meg a buborék technológiáról.

Kicsi azt mondaná parasztvakítás az egész, de én azon agyalok, hátha a buboréktól TÉNYLEG tisztább lesz a ruha ?

Megette a fene az egészet!

Bosch lesz a vége…..vagy Siemens…..vagy az, amelyiknek a legszebb a kijelzője.

Szerző: Mókusélet  2011.12.25. 17:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr253495219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása