Csupa jó dolog történt velem az elmúlt pár napban. Na jó, nem csak…de ezek számítanak.

Tegnap este zumbázni voltam. Megint előjött, hogy mikor lesz meg az oktatóid?!? Jó vagy, szeretnek, élvezed, figyelnek Rád! A táborban tarts órát…meg farsangkor.

Aztán ma Eszter üzent…a másik zumba oktatóm….picit lecseszősen, hogy hol a lóf@ban kujtorgok és azonnal kerüljek elő! Úgyhogy a holnapi west coast tanfolyamom ugrott….zumbázni megyek Hozzá.:-)

Közben levelet kaptam egy lánytól, akit nyáron ismertem meg és minden héten salsázni tanítgatom. Elmegy…..külföldre…szerencsét próbál.

Ezt írta: Nem tudom mennyit megyek még táncra , mert nagyon nehéz már ez a két hónap nekem. De úgy örülök, hogy megismertelek!

Őszintén. Nagyon tisztellek mert erős vagy és feltudok rád nézni és mégsem vagy besavanyodott.

Én is ilyen vagány szeretnék lenni mint Te. Nekem minta Nőcim vagy!!

Csak akartam tudd, nagyon jó ember és jó nő vagy. Ha számit egy szaros 26-os véleménye, akkor hidd el lennék ilyen mint Te! 20 nőből 18 cserélne Veled, a többi meg gyáva!

Majd 20 perc múlva egy harmadik zumba oktató írt rám a face-n - 1 éve nem beszéltünk, hogy szeretne velem találkozni- meglepődtem, de örültem neki. Úgyhogy egyik este beülünk valahová.

…….és szombaton Adonis- mind a 25 évével -átölelt és azt mondta: még sosem volt senkivel ilyen jó, mint Veled.Na jah, az évek és a rutin :-) de csak azt mondtam neki, hogy örülök, bár neked egy helyes kislányra van szükséged, család, gyerek,kutya kertesház….és ez nem én vagyok……de a lelkemnek nagyon jól esett. Hosszú idő óta először!

Szerző: Mókusélet  2012.01.10. 16:25 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr113534616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.01.10. 22:50:42

Ha én mondok valami kedveset, miért nem mosolyog a lelked vazzeg??? Tudod mikor fogok én neked eztán udvarolni :P

Mókusélet 2012.01.11. 08:34:44

@MajorAnna: Életem,Te elfogult vagy velem, mert szeretsz az összes hibámmal együtt. Ezek az emberek nem ismernek......és IGENIS MOSOLYOG MINDIG a lekem, ha Veled beszélek! :-)
süti beállítások módosítása