Szombat este farsangolni mentem. Nem csináltam nagy faxnit fekete szárny, ördög szarv, piros short meg lábszárvédő…ergo bukott angyal.

Biba Világot is vittem magammal, Ő volt a pom-pom lány.

Fergeteges hangulat volt, és ami meglepő, hogy több 50 plusszos pasi is eljött és nyomták rendesen.

Negyed 10-ig ott voltam, de 10-re át kellett érnem a városon, mert Kissráccal randim volt.

A Chanson előtt találkoztunk, de nem mentünk be táncolni, elmentünk inkább egy pub-ba forralt borozni.

Ki fogom bontani a srácot a páncélja mögül…és ebből nem is csináltam titkot :-)

Szeptember óta kerülgetjük egymást, lassan pontot kéne tenni az ügyre.

Valahogy lenyűgöz a csendes művészlelke.

Egy galériát vezet, hatalmas művészeti tudása van, több hangszeren játszik, gospelt, jazzt….és engem valahogy ez vonz. Orgonán játszik és salsát tanul.

Hajnalig beszélgettünk megint és most először volt az, hogy kérdezett.

Kérdezett Ex-ről, Kicsiről és a gyerekemről is…..majd közölte, hogy mindig is az IDŐSEBB hölgyekhez vonzódott.

Mondtam neki:Életem, ha még egyszer leidősebbezel konkrétan le fogom tépni a fejed, úgyhogy  onnantól csak mosolygott.

Adonisz után, Ő öreg…28 lesz, úgyhogy előbb-utóbb eljutok a saját korosztályomhoz is :-)

A következő randin szerintem le fogom sokkolni. Meg kérdezem tőle, hogy

·         akarunk-e egymástól valamit?

·         ha igen, akkor mit is?  barátságot?

·         barátságot és szexet?

·         csak szexet?

Nekem bármelyik megoldás megfelel, amiben a szex szó szerepel….úgyhogy hajrá.

Ha túléli…megtekerem :-)

 

Szerző: Mókusélet  2012.02.14. 09:47 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr434103812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.02.15. 11:37:50

én ezt már nem tudom követni, nem az Adonisz fiúval jársz?? :)

Mókusélet 2012.02.15. 12:57:50

@kerikak: dehogy járok Vele. 25 éves!!!!
Magamévá tettem Mónika szemléletét:szexrabszolgát kell tartani. Adonisz van a porondon. Olyan, mint a hold este jön, reggel eltűnik :-)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.02.15. 15:40:44

tudod keri a szexrabszolga olyan, mint nálunk a fuck-buddy :)))

kerikak 2012.02.15. 22:45:55

@Mókusélet: á vagy úgy :DD
khm én az ilyet úgy hívtam egészségügyi szex :) úgy látszik mindenki máshogy nevezi :)
süti beállítások módosítása