Mese nincs. Már a szar fogadalmaim sem tudom betartani.

Pedig egész hétvégén annyira, de annyira vigyáztam.

Mannával szombaton plázáztunk, fagyiztunk….mégiscsak névnapja volt. Vett egy olyan, de OLYAN táskát, hogy a szívem sajgott belé, de erős voltam és ellenálltam. Majd néha kölcsön adod, ha randizni megyek?....kösziiiii.

És a MAC boltban is csukott szemmel közlekedtem….pedig….de hát muszáj a celebet szervizbe vinni, mert 3 éves lett és márciusban Cserkére is megyek.

Este megint Kissráccal találkoztam. Eddig azt hittem, hogy én fogom elrontani és én vadászok rá…..most már nem vagyok ebben olyan biztos. Ismeri a város összes kocsmáját és e béli hiányosságaimat most próbálja kitölteni.

Vasárnap reggel Anikóval mentünk shoppingolni. Körbejártuk az Arénát, kávéztunk dumáltunk.

Este büszke voltam magamra, hogy nem vettem semmit, pedig az Orsay-ben egy olyan kiwi színű ballon kabát kiabált utánam, hogy na.

Erre ma bejövök, és vár az asztalomon 3 paletta. Leesett  a kamionról, én meg felszedtem.

Bukott nő vagyok.

 

Szerző: Mókusélet  2012.02.20. 10:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr194144417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása