Elég vegyesek az érzéseim a hétvégével kapcsolatban….és ezt meg is írtam Mesternek.
Jó, fáradt voltam, meg nyűgös, de akkor is.
Emlékszem, mikor én először mentem táborba. Órarend megnéz:
·         kezdő1-2
·         KH1-2
·         Haladó és még feljebb.
Ha ki volt írva, hogy haladó, nem is mertem még a terem közelébe sem menni. Hogy jövök én ahhoz, hogy a NAGY HALADÓK közé beálljak?
 
Ehhez képest most-és először tapasztaltam ilyet- simán Kezdő 2 KH1-esek is bejöttek Show style és haladó órára.
Szegény Mester 5* elmondta, hogy milyen szintű az óra és legalább KH2-es tudás kell hozzá….de nem mozdultak.
A pipától nem láttam! Értem én, hogy befizette ő IS a tábor árát, de bocs én is. És az, hogy azért nem haladtunk, mert ha basszus nem tudsz egy coca-colát letáncolni, ezt kar alatt még úgysem tudod megcsinálni az azért felháborított.
De ott voltak, feltartottak, bunkók voltak.
Tábor után megírtam a tanári karnak a haladósok véleményét. A fiúknak is rossz, hogy némelyik csaj (megjegyzem sosem fog megtanulni salsázni, pedig nyáron már haladó akar lenni) azt sem tudta merre van arccal előre. Ott lökdösték egymást.
A társaság jó volt, a szokásos Dream team hozta a formát, úgyhogy szerencsére azzal nem volt gond…meghát pálinkába, Jagerbe és minden ilyesmibe fojtottuk a bánatunkat :-)

Szerző: Mókusélet  2012.03.14. 14:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr274316481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása