Az amcsik nem hülyék na!

Vagyis de, de azért tudnak valamit!

Konkrétan a mogyorókrémre gondolok.

Szemeztem már vele egy ideje,de Ágota egyszer azt mondta, hogy szörnyűűűűűű, ne vegyem meg , én meg nem tettem.

Na de most!

Olvastam egy sütiről, aminek Blondie a neve.

Már eleve nagyon tetszett, hogy sok mogyorókrém, sok fehér csoki…. kevésbé, hogy sok kalória van benne. Viszont valami vagy finom és árt, vagy szart sem ér.

Úgyhogy szépen sütöttem egy adagot.

Sacc/kb 6000 kalória van a cuccban és ha nem lett volna ciki simán megeszem a felét.

Így is megettem, igaz hogy kv mellé,és több részletben,  de akkor is!

Úgyhogy irány megint a Lidl, mert hát amerikai hetek vannak és jól feltankolok mogyorókrémből, nehogy kihalljak a következő akcióig.

Megosztom, hátha….és legközelebb dupla adagot sütök.

Ööööö asszem hétvégén :-)

125 g liszt

1 teáskanál sütőpor

100 g puha vaj

150 g darabos mogyoróvaj

175 g barnacukor

1 tojás, felverve

1 teáskanál vanília kivonat…én kikapart vanília rudat használtam, mert ugye még VAN Madagaszkárról

75 g fehércsokoládé, apró darabokra vágva

 

170 fokra előmelegítem a sütőt, A lisztet és a sütőport egy tálba teszem Egy másik tálban össze dolgozom a vajat és a mogyoróvajat, majd hozzáadom a cukrot, tojást és a vaníliát. Ha a krém összeállt, hozzádolgozom a lisztes keveréket, majd a csokit. 20 perc alatt aranybarnára sütöm, a közepének éppen csak meg kell szilárdulnia.

Már melegen lecsipkedtem a szélét….nagyon jó basszus!!!

 

 

Szerző: Mókusélet  2012.04.02. 18:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr724357642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása