Anyu hívott....te Mókus, mertek a tüntetésre?............mert mi is akarunk.

Úgyhogy összeszedtük Őket és kimentünk.

Hatalmas tömeg mindenütt, a térre be sem fértünk. Megálltunk, hallgattunk a szónoklatokat már vagy 5 perce, mikor Anyu közölte, hogy ő nem bírja a tömeget és rosszul van, melege van és különben is SOKAN vannak.

Megfogtam és kivittem a Nádor utca szélére egy falhoz letámaszkodtunk, ahol kevesebben voltak.

Pár perc múlva: Ő szomjas.

15 perce-mikor jöttünk- direkt rákérdeztem, hogy bemenjünk-e egy kis közértbe vízért..........de nem kell.

Úgyhogy beálltam egy kis kocsmába a sorba, hogy vizet vegyek neki. Na ott valóban meleg volt. Fülledt kocsmaszag és 35 fok.

Megvettem, kivittem. Beleivott 3 kortyot!!!

5 perc múlva azt mondja: neki pisilni kell.

Ott már elgurult a gyógyszerem, de nem szóltam, csak a kezébe nyomtam 200 Ft-ot, hogy menjen be a kocsmába pisilni.

Visszajön, álldogálunk, mikor közli: vége lehetne már, mert kakilni kell. Úgyhogy Anyám tüntikézett 45 percet és hazamentek.

Még jó, hogy lemondták a közös nyaralást, mert cápa kaját csinálnék belőle a hajón!

img_9101-collage.jpg

 

 

Szerző: Mókusélet  2024.04.11. 16:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr1018377707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása