Vannak bizonyos kaják…és itt most nem az extrém homár meg mijalófasz az ami a héjában van és szuszog? Nem jut eszembe, citromot kell ráfacsarni és ha összerándul bekapod, na szóval nem ezekre gondolok,…tehát  vannak, amiket mi nem ettünk gyerek koromban.

Nem tudom miért nem.

Vagy mert anyu nem szerette vagy mert csak mostanában lett trendi…fene tudja.

Ilyen pl. a spárga a medvehagyma és a rebarbara is.

Egész tavasszal medvehagymát ettem, minden féle formában. Leginkább krémlevesnek krumpli gombóccal, de sütöttem belőle kiflit is.

Nagy sikert arattam velük :-)

Anyu ismerősei Pécsen laknak, jól felhívtam őket, hogy fáradjanak el Orfűre a medvehagyma fesztiválra és vegyenek nekem jó sokat, de azt mondták:hülye vagy édes lányom, felmegyünk az erdőbe és szedünk neked.

Így alakult, hogy tele a hűtőm és bármikor  főzőcskézhetek, ha akarok.

Szombaton meg isteni rebarbara szószt készítettem. Kiskorú mondta Kislánynak, ne kóstold meg, mert olyan mint a sóska, de szerencsére nem hallgatott rá és evett belőle.

Már csak azon agyalok, hogy hogyan kéne eltenni télire.

 

Reggel kimegyek a piacra, ha kapok, hétvégén megint ez lesz a kaja.

 

Szerző: Mókusélet  2012.05.17. 17:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr34522579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása