Neeeem, ez nem egy új szolfézs óra lesz.

A Táti-tó igenis létezik!

Ott voltunk jól szórakozni az Ice beach-en  szombat éjjel.

Ágota betöltötte a 40-et. Szép kerek szülinap, úgyhogy menjünk csapjunk a lecsóba. (jut eszembe olyan istenkirály lecsót csináltam megint,de  komolyan )

Szóval szombaton irány Tokod. Árnyékban 40 fok….kocsiban 48. De engem nem érdekel, ebben a kocsiban VAN klíma és én ezt MOST használni fogom.

3 éves a celeb, eddig azt hiszem egyszer már bekapcsoltam, de akkor sem történ semmi átütő. Most sem, illetve de, egyre magasabb lett a hőmérséklet és a fém kezdett rámolvadni, úgyhogy kikapcsoltam. Valami gáz szökött el, mert az olyan, hogy szökik. Mondjuk nem biztos, de nem most fogom megkeresni az tuti!

Leértünk, bementünk, megcsodáltuk az új kecót.

Este vacsi, gulyásleves bográcsban, meg kenyérlángos, 4 féle sütivel.

Jelentem most már biztos: a málnától is epegörcsöm lesz, úgyhogy még egy cucc, amit nem ehetek, hurrá!!

Szóval késő este irány a Tó. Happy gang koncert meg Dévényi Tibi bácsi meg a Kokodzsámbó  by President.

Vagy  nagyon fájt a gyomrom  vagy nem ittam eleget,  vagy öreg vagyok ehhez….de nem az én estém volt. Az átlag életkor kb. 20 volt, és mindegyik kiscsákó úgy púposodott, hogy szétröhögtük magunkat rajta.

Majd megjött Rita barátnője, aki úgy mutatta be a párját,  hogy Ő az enyém.

Enyémnek lehet, hogy volt neve, de azt nem nagyon hallottuk meg, mert

 A. csak összenéztünk, hogy szegény pasi

 B. Enyém meg motyogott ugyan valamit, de a szemét nem sikerült levennie a dekoltázsomról.

Úgyhogy alaphangulat meg volt….de mégis hiányzott valami.

Úgyhogy szépen hazacsattogtunk ledőlni a hűsítő szobába (29,5 fok celsiusban )

Szerző: Mókusélet  2012.07.02. 11:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr324623672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása