-Be vagyok szarva, holnap vérvételre megyek!

-Ééééés????

-Hogyhogy ÉS? Elájulok már akkor, ha anyám gombot varr fel és meglátom a tűt! Úgyhogy jön a nővérem és elvisz.

(na itt kezdtem röhögni)

-Te, én már hallottam olyanról, aki állítólag túlélte.

-Jó mindegy. Mondtam, hogy cirkusz, lufi, sósperec jár, ha minden oké lesz.

Néztem Rá. Basszus, 28 éves pasi !

-Figyelj Életem, ha TÚLÉLED :-) elviszlek az Állatkertbe!

 

Másnap du. pittyeg a mobilom. Kissrác az: túléltem és nem ájultam el, Állatkert? :-)

Úgyhogy hétfőn Állatkertben voltunk.

Konkrétan megnéztünk minden állatot, a fókákat kétszer.

Kapott tőlem nyalókát, simogattuk a kisállatokat, bámultuk az orángután gyerekeket.

Este beültünk egy vízipipás helyre kicsit még beszélgetni.

Nem tudom mi lesz ennek a vége, de jól esik a lelkemnek.

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2012.08.20. 11:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr444721327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása