Kiskorú szeptemberben esküvőre megy 1 teljes hétre.
Ex barátnőjének a tesója férjhez megy egy spanyol faszihoz és lesz ereszd el a hajamat, meg egyél-igyál míg beléd fér hajcihő.
Ki kellett választani időben a menüt.
Gyerek hazajött és azt mondta: anya választottam izét, tudod, ami olyan mint a rák csak sokkal nagyobb….
Homár?
Na, azt, szerintem az volt a legdrágább!!
Szóval mennek 1 hétre, Barcelonában olyankor még dög meleg van, de azért kéne a gyereknek egy tisztességes öltöny.
Hát vazze öltöny az nincs!!!
Legalábbis mivel nem konfekció méret a szentem, esély nincs rá!
A Griff-ben az eladó rögtön mondta, hogy csináltassunk, mert nem lesz rávaló.
Az 56-os is szűk a vállán, a derekára meg olyan nagy, hogy simán beférek mellé.
Egész nap a várost jártuk.
Egy helyen volt-valami superslim-olasz csak a zakó volt 60 000, de 130 ezrest is adtak rá.
Mondtam neki édes gyerekem élvezd ki a pillanatot, mert sosem lesz ilyen öltönyöd.
Úgyhogy vettem neki egy vászongatyát, kinéztem egy szép inget-mondjuk az is vicc, hogy egy karcsúsított ing, ami nem lóg rajta, mint tehénen a gatya 13 000-nél kezdődik, de 27-ért is láttam.
Azt még nem vettem meg, mert nem tudjuk, hogy milyen lesz Ex nőjének a ruhája, mert színben igazodunk
Úgyhogy kösse fel a gatyáját az a szabó, aki a gyereknek a szalagavatós öltönyét fogja varrni!!

Szerző: Mókusélet  2012.09.04. 12:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr34754444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása