Ma 3. napja, hogy nincs melegvíz...és beköszöntött az ősz.

Hideg van, borús és esik is. Nem tett túl jót az amúgy is labilis lelkemnek.

Du.2-kor megérkeztek a szerelők. Az első, akit hívtam, meg a bunkó.

Már mikor jöttek, bunkó vágta a pofákat.

Nekiestek a cuccnak, bunkó folyamatosan mondta: én bazzeg leszarom, ha most sem fog működni, én mondtam, hogy hívjuk villanyost, de ez hisztizett. (ez=én a te kurva anyád!!!!) Nem érdekel, nehogymár én tehessek róla!

Na ekkor bementem a fürdőbe. Bunkót nem zavarta, hogy ott vagyok,elkezdett magyarázni, hogy nehogymár ő rontotta el és ha hajlandó lennék villanyost hívni,akkor nem kéne itt szopni, meg miért ezt a szart kellett megvenni.

Rászóltam,hogy ezt a stílust fejezze be a lakásomban.

Szegény Dzsozi, az eredeti szerelő csak hallgatott és tette a dolgát. De bunkónak még neki állt feljebb.

Egyszer csak elszakadt a cérnám. Mondtam neki, hogy itt egyedül én lehetek megsértődve és én tehetnék megjegyzéseket, mert az eredeti dologhoz még hozzá sem kezdett, ellenben én vagyok az, aki 3 napja hideg vízben fürdök úgyhogy lesz szíves befejezni!!!

Erre bunkó mosolyogva közölte, hogy átérzi a problémámat, de ha nem hisztiznék,úgy könnyebb lenne.

Na ekkor kezdtem ordítani, hogy most AZONNAL TAKARODJON KI A LAKÁSOMBÓL!

Nem hitte el!

Kifejezetten az a pasi, aki azt hiszi, hogy egy nővel bármit megengedhet magának, mert 40 kilóval és 30 centivel magasabb nálam.

Úgyhogy megismételtem, hogy MOST és kinyitottam a bejárati ajtót.

Közölte, hogy egy baszatlan hisztis kurva vagyok. Megjegyzem a baszatlanban nincs igaza és a többivel is vitakoznék, de mindegy.

Mondtam, hogy maga meg egy büdös bunkó és bevágtam az ajtót.

Szerencsétlen Dzsozi nem győzött magyarázkodni meg bocsánatot kérni.

Sajnos elléggé rossz tapasztalataim vannak a különböző szerelőkkel, úgyhogy ha találok valaki normálisat, hat helyre mentem el a számát.

A bojlerből különben fél vödör vízkő jött ki. 

Ha holnap sem lesz meleg vizem, vér fog folyni!!!!!

Szerző: Mókusélet  2012.09.13. 17:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr304775316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása