Szar idő van, úgyhogy szépen elkezdtem elrakosgatni a nagyon toppot, nagyon vékonyat, alig szoknyát az ágy alá és elővettem a tavaszi-őszi cuccokat.

Hát basszus!

Élősködőm van!!

Eddig az ágy alatt lakott és összevarta a ruháimat a kis szemét!!! Úgy híjják, hogy kalória.

Úgyhogy szigorú megvonás, elkezdem a hot iron edzéseket, és tuti nem nyalakszom a csokiszökőkútból éjszaka!!!

Szombat éjjel buliban voltam (pénteken is, de akkor csak táncoltam. Rájöttem, hogy a Ladányiba 4 éve vagyok szerelmes, azóta hogy először láttam bachattázni) na szóval tele ettem magam lecsóval....nem ám tojással.

Jó fehér kenyérrel tunkolva, aztán sütiztem, megjegyzem a szilvacsatnis rétesem istenkirály és mikor már alig kaptam levegőt, előkerült a szökőkút!

Eperrel,banánnal miegyébbel, hűűű de jó volt.

Szétcsapattuk eredeti román áfonyapálinkával.....kész!

Úgyhogy muszáj változtatni, mese nincs.

Szerző: Mókusélet  2012.09.24. 15:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr754799804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása