Visszakapcsolták....hurrá!

Igaz, be sem vezették.

De azért kikapcsolták......és most vissza, mindezt 3550+ÁFA-ért.

Az úgy volt, hogy a mindenható T Home olyan netes csomagot ajánlott jó árusítva, amiben benne van a tv és a vezetékes telefon is.

Köszi a telefont nem kérem. Ha nem kérem, drágább.

Jó vazze, akkor kérem!

De ne vezessétek be, mert nem fogom használni.

Én,mint lelkes környezetvédő, szépen áttértem a távszámlára. Ez úgy működik, hogy nem papíron jön (jó tudom egy élet alatt nem használok el egy nagyobbacska fát, de ez nekem akkor is fontos) szóval jön az e-mail, figyelj Mókus távszámlád jött. megnézem, fizetem oszt jónapot.

Júliusban, mikor megszűnt a munkahelyem és vele az e-mail címem is, ment oda az értesítő. Jófej TV2 bár megígérte, hogy 1 hónapig a privát cuccot utánam küldi, nem tette....én meg elfelejtettem.

Augusztusban jött is egy levél, ejnye-bejnye tartozásod van!

Büntető kamat, de igazuk van. Elfelejtettem, befizettem.

Következő hónap, ismét büntetés....na most ez mééér?

Beslattyogtam az ügyfélszolgálatra, igazam van, törölték a büntetést, befizettem, békésen aludtam.

Most jött a számla, +3550+Áfa....mijalófasz ez?

Ismét ügyfélszolgálat, tessenek nekem ezt itt megmagyarázni lécci,lécci.

teló_1.jpg

Ez itt a visszakapcsolási díj!

WTF?

Mikor tartozásom lett, kikapcsolták a vezetékes telefonom. Igen, azt, amelyiket be sem vezették.

És most vissza.

Jaaaa, hogy nincs vezetékes telefonom? Kit érdekel? 

Szerző: Mókusélet  2012.11.29. 10:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr474932379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása