Évek óta kézzel készült ajándékokat készítünk egymásnak a csajokkal.

Ezen idén sem változtattunk.

Mannának házi nutellát készítettem, Ágotának mustárt és mindenki másnak gesztenye befőttet.

Na ez az amit SOHA TÖBBET!!

A gesztenyét be kell vagdosni-na ez már macera-majd megfőzni.Aztán indul a horror!

Meg kell pucolni a gesztenyéket. Macerás, macerás,macerás!

Én kb. 80 dekányit ki is dobtam, mert sikerült egy szép darabok kikanyarítani a hüvelykujjamból és dőlt a vérem.

Aztán csináltam egy cukorszirupot vaníliával, fahéjjal, jó sok citrom és narancs héjjal és ebben  felfőztem a gesztenyéket.

Üvegbe tettem , szépen feldekoráltam és most várják, hogy a csajok megkóstolják őket.

kari 002_1.JPG

Szerző: Mókusélet  2012.12.15. 19:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr624967297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása