A jó munkához idő kell, azt szokták mondani. Hát időm, mondjuk van.....

De nekem mégsem ezért tartott ilyen sokáig, még csak nem is azért, mert alkalmatlan lennék rá-tudom, hogy alkalmas vagyok már rég- csak volt néhány mondat, ami mégis vissza tartott.

Lehet, hogy mert jön a tavasz, vagy mert ez a 2 hét, míg helyettesítettem Imolát annyi plusz energiát adott, vagy mert megint jól esett, hogy megkerestek, hogy jönnének hozzám, feledtette velem, hogy "ne merészelj oda jönni,, ez az enyém, maradj ember" hogy rájöttem, igenis ott a helyem!

Esztinek is szóltam, úgyhogy hajrá!

Tele vagyok tervekkel, ötletekkel.

Most épp egy tavaszköszöntő zumba partyt tervezünk és ez jóóóó!

Ezen kívül lesz egy rendezvény, ahová meghívtak és ez megint csak jó!

...és éjjel levelet kaptam:

 Nézz a szemembe! Az a lelkem tükre! Nem hiszem, h nem tudnád, nem éreznéd, vagy eleve nem látnád, nem láttad akár tegnap a szemeimben, ahogy nézlek téged, ahogy csókollak, ahogy közben simogatlak, h ne tudnád, mit érzek irántad! Fingom sincs, h szerelem v csak a kémia... De te jársz állandóan a fejemben! És azt érzem, h szeretnék felnőni hozzád, egy kapcsolathoz Veled! Szeretném azokat a hibákat nem elkövetni, amit eddig elkövettem, s olykor érzem is magamban, h ez sikerülne Veled, sikerülne érted, sikerülne értünk!..........

...és ez is jó.

Készen állok!

Szerző: Mókusélet  2013.03.29. 06:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr175179165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása