Mi van vazze???

Pókháló van a sarokban???

Bassza meg egy pókháló.

Az utolsó 3 hónap nehéz volt.

Minden hétvégén suli, volt úgy, hogy szombat vasárnap is. Közben meló, esténként zumba.

Majd a vizsga.

Szabira nem tudtam menni, így minden reggel 5-kor kelés, tanulás, majd meló, éjjel ugyan az.

Pénteken levizsgáztam.

Újabb papír.

Lassan lefedtem a gazdaság területét.

A költségszakértői és bérszámfejtői mellé megcsináltam a könyvelői sulit is.

Este Zemberrel elmentünk vacsizni a Halkakasba, megünnepelni, hogy megint ügyi voltam.

 

Halkakas: a hely pici, szerintem kicsit koszos olyan „kiskocsma” feeling a szó jó értelmében.

Minden kaja halból van, még a hamburger is.

A gyömbérszörp feledhető, a bodzabogyós háziszörp jóóóó!

Ettem isteni kapros busa pástétomot, haltöpörtyűt füstölt harcsát. Zember  halgirost.

 Estére barátnős beszélgetős helynek tökéletes. Úgy mint, a múltkori Kuglóf.

Lassan, de biztosan felfedezzük Budapest kicsiny, de annál érdekesebb kisvendéglőit.

Szerző: Mókusélet  2013.07.02. 11:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr725387450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása