Jó hír az, hogy eddig is telt házzal mentek az óráim.

A rossz az, hogy kedden konkrétan egymást lökdösték a vendégek és óra végére beesett egy csaj, megállt az ajtóban és nézett.

Mikor vége lett az órának oda mentem....melyik a tiéd? ...és rámutattam a gyerekekre.

Azt mondta, hogy egyik sem, csak hallotta a zenét és meg akarta nézni.

...és most hogy már látta, jönne csütörtökön.:-)

Úgyhogy megírtam a népnek, hogy jövő héttől keddenként 2 óra lesz egymás után 6-tól is meg 7-től is.

Nehéz volt a döntés, mert egyrészt örülnöm kéne, mert sok anyuka gyerekkel jön.

Hurrá, mozognak a gyerkőcök és az fontos. Másrészt nem jó, mert elkezdték, hogy akkor már lehozom a szomszéd csajét is meg Lujzika barátnője is jönne.Szépen lett egy 8-14 fős gyerek csapat, akik jönnek.

Cukik édesek lelkesek 5-12 évesek.

DE!

És itt van a DE.

Egyrészt én nem gyerek zumbát tartok. Hivatalosan az egy külön képzés-bár az is igaz, hogy nem tilthatom meg egyik anyukának sem, hogy elkísérje a gyereke.

Másrészt, ha szétszedem a gyerekeket külön csoportba, nagyon nem szeretnék hisztit a kerületi zumba oktató csajoktól, hogy nincs rá képesítésem, hogy gyerekeket oktassak. Elég volt az, amit eddig csináltak!

Viszont így meg baleset veszélyes a helyzet.

A 90 kilós vendégem mellett táncikál a 30 kilós kiscsaj. Mi lesz ha elsodorja, rálép, elesik? Kell ez nekem?

Nem is tudok ennyire figyelni! Plusz van olyan anya, aki lehozza a gyerekét beküldi és vissza jön érte 1 óra múlva. Az én felelősségem!

Úgyhogy most megoldottam, új időpont plusz időpont és remélem a gyerekesek a korábbi órára jönnek majd.

Ha nem, akkor majd megtámogatom bennük az érzést, hogy oda szeressenek jönni :-)

Szerző: Mókusélet  2013.07.04. 15:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr185332933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása