A csajoktól egy két alkalmas Thai masszázs utalványt kaptam a Red  Pearl szalonba. erősen a NEM AJÁNLOM kategória!

Az, hogy 3* hívtam, mire felvette és beleordította, hogy hívjon később,mert dolgozom és lerakta…..az hagyján.

Majd mire végre 2 hét után felvette, szépen elregéltem, hogy én ezt itten kaptam és szeretném ám felhasználni, közölte, hogy 1 hónapig érvényes a kupon (ezt tudtam vazze, te nem vetted fel a telefont) és különben s következő 1 hónapra nincs szabad helye.

Nem kicsit emeltem meg a hangom és meséltem el neki, hogy ne vicceskedjünk már és jobb az mindkettőnknek, ha nem húz fel, mert nagyon morcos bírok ám lenni!

Végül június elején megegyezetünk egy augusztus 2-ai időpontban, és akkor rögtön lefoglaltam két helyet, Zembert is viszem magammal, mert nem megyek át kétszer a városon.

Egy fodrász szalonból van leválasztva a masszázs rész, ami nem lenne baj, ha szépen plafonig zárt elszeparált lenne a hely. Ugyanis a masszázs lényege, hogy én oda jól elmegyek relaxálni, meg kiengedni a gőzt meg pihenni, de ezt a hölgy nem tudta!

Konkrétan a hajfesték szagban feküdtem, szólt a nyugis dud-duc a Music FM-ből és néha kedvesen ezt hallgattam, Jucikám jöjjön lemossuk a festéket a hajáról! Szóval annyira bírtam laza lenni, mint a tömött 6-oson, mikor felszáll a kisebbség és büdösen végigordibálják az utat.

Mindegy, túl vagyunk rajta!

 

Masszázs után kimentünk csavarogni a Rómaira. Életemben egyszer jártam itt, tavaly kora tavasszal, mikor csak 1 üzlet volt nyitva és rajtunk kívül 3 ember lézengett a parton.

Most sokan  voltak, minden nyitva, ezer ember, gyerek, kutya, hangzavar. Romantikusan végigslattyogtunk a bícsen, beültünk megvacsizni-isteni eperkrémlevest ettem-és élveztük az estét. Ha legközelebb ilyenre vágyom akkor a Kopaszi-ra megyek, mert

A: közelebb van

B: ugyan ilyen drága.

Szerző: Mókusélet  2013.08.05. 15:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr675446111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása