Azt hiszem ezt túlvállaltam picit.

A nyár szar volt. Hiába beszéltem le ELŐRE az igazgató úrral, hiába egyeztettem kétszer telefonon, majd egyszer személyesen is, és hiába egyeztünk meg, július elején, mikor ott álltam a suli előtt a vendégekkel, zárva volt az ajtó.

Hívtam a gondnokot, hogy hahó itt állunk! Mennénk befelé egy jót zumbázni, de közölte, hogy a Mindenható igazgató úr neki azt mondta, hogy nem nyithat ki.

Telefon a Mindenhatónak, hogy Igazgató út itt állunk húszan és ugye megbeszéltük és nagyon köszönjük (közben magamban ment a mocsok anyádat te szemétláda, mert Igazgató úr még a régi érából maradt és úgy beszél velem, mint ha diák volnék a suliból és nem egy üzleti partner, aki egy szolgáltatást vesz igénybe PÉNZÉRT, mindig lekezelő, sosem hív vissza, ha megígéri stb) szóval közölte nagy kegyesen, hogy jó, menjünk be és ő holnapig MEGGONDOLJA, hogy tarthatok-e tovább órát a nyáron és hív.

MEGGONDOLJA!!! Akkor, mikor megegyeztünk.

Akkor, amikor fizettem!

Akkor amikor pont ezért eladtam a bérleteket!

Akkor, mikor ők nekem nem adnak számlát a pénzről, hanem adományként könyvelik el, mert így jobb a sulinak.

Másnap este 8-ig vártam, hogy JÓL MEGGONDOLJA és értesítsen, de nem tette, így felhívtam.

Ordított velem a telefonba, hogy van jobb dolga is, mint engem hívni és NINCS több óra!

Miért? Csak, mert Ő azt mondta!

Úgyhogy szélnek eresztettem a felépített csapatomat 2 hónapra és agyaltam, hogy mit tegyek.

Aztán jött egy ajánlat egy fitness teremből.Az ajánlat szar-mint minden konditermi-de ha bérelem a helységet,mehet a buli.

Később megkerestek a Facen a Campona fitnessből, hogy szombaton helyettesítsek. Az óra lement, jó volt, élveztem, élvezték.2 nap múlva telefon: elvállalnám-e a szombatot ismét és a szakmai igazgató beszélne velem.

Bementem, beszéltünk. Imádták az órámat a vendégek, jelezték, hogy engem akarnak így felajánlanak nekem fix órát. 1 hét gondolkodási időt kértem.

Hétfőn és csütörtökön a suliban megy a buli, keddenként a Völgy fitnessben.

A Campona csütörtökön lenne, tehát a sulit át kéne variálnom. De ott jó a csapat!! Kedvesek, cukik, jó fejek.

Mit csináljak? 

Szakmailag kihívás egy ekkora teremhez csatlakozni, anyagilag nem fűződik érdek ahhoz, hogy egyre több vendég legyen, mert fixet fizet.

Nem-et mondtam.

Nem csak a pénz miatt és nem csak a csapat miatt.

Zemberrel együtt vagyunk 9 hónapja. Még egy hangos szó, egy vita sem volt.Mérhetetlenül nyugodt, 4 diplomás ember, több nyelven beszél..........és fiatalabb nálam 10 évvel.

Nincs az az őrült lángolás, ami szerintem egyszer van egy életben, de nagyon harmonikus és szeretettel teli a kapcsolatunk.

Minden este, amikor órám van, a vele töltött időből vesz el. Leültem Vele és megbeszéltük.

Mikor nem volt munkám, ezt tartott fenn a felszínen és imádom is minden percét, de nem szeretném, ha azt érezné, hogy Ő a harmadik (a Kiskorú ugye bitorolja a dobogót). Nem akarom "feláldozni" a kapcsolatunkat ezért.

Mindenben támogat, büszke rám. 

Múlt héten Eszti rám írt: anya mit csinálsz szerdánként?

Majd tegnap Orsi sms-t küldött.

Úgyhogy a hetem így néz ki:

hétfő: Rózsakert

kedd: Völgy Fitness

szerda: Csepel Fitness

csütörtök: Rózsakert

péntek: Domb fitness Budaörs

Ja és dolgozom is! :-)

Szerző: Mókusélet  2013.10.10. 08:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr85561453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása