Ma rettenetesen meglepődtem, pedig ez kéne, hogy legyen a természetes.

Ilyen még nem volt, hogy ennyire kicsúsztam az időből és ilyen módon nem készültem a Karácsonyra.

Ha rágondolok, csak gyomoridegem lesz!

De egyszerűen nincs időm semmire.

Meló....általában este 7-ig, aztán az óráim, ha az nincs akkor próbálom utolérni magam:

főzök, mosok, takarítok, vasalok.

Ma egyedül vagyok, így leszaladtam a Camponába. Pár hete láttam egy nagyon szép lazac színű pulóvert Zembernek, de mivel együtt voltunk, nem tudtam megvenni.

Ma bementem ide: Charles Vögele

voegele-logo.png

Bóklásztam szerencsétlenül és kerestem a pulcsit.

Természetesen egy darab sem volt ott,ahol a múltkor láttam.

Odamentem egy fiatal eladó lányhoz, hogy segítsen..........és meglepődtem, mert segíteni próbált.

Nem rázott le, hogy fogalmam sincs, vagy ha nem látod kint, akkor elfogyott,hanem kérdezgetett, hogy milyen volt, hol volt kihelyezve.

Egyszer csak rám nézett és azt mondta: szerintem tudom melyik az!

És elrohant.

Visszajött AZZAL a pulcsival-az utolsóval,de a méret nem stimmelt.

Azért megköszöntem a segítségét és elindultam kifelé, de ő utánam szólt: Felhívjam a Corvint, hogy van-e nekik?

Én meg néztem bambán, hogy mi van? de közben azt mondtam, hogy igen, köszönöm.

És ő telefonált.

És ott van méret! ,igaz, hogy csak 1 darab.

Rám mosolygott bediktálta a nevem és hogy pár napon belül megyek érte tegyék el.

Majd boldog karácsonyt kívánva tovább szaladt a következő vevőhöz.

Azóta sem térek magamhoz!

Bediktálta a nevem a telefonba

Szerző: Mókusélet  2013.12.14. 20:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr25692844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása