Egyfolytában pofázok: ne bámészkodj be a kertekbe Életem, mert akkorát esel, hogy nem győzlek összekaparni.

De Ő nézelődik!
Ülünk a bringán, száguldozunk, Ő meg sasol.
A frász kitör komolyan!
Hétfőn szépen sütött a nap, elmentünk megint bringázni.
-Oda nézz Baba, papírgyűjtés van a suliban, szerinted milyen konténerük van?
-Ki a LÓFASZT ÉRDEKEL??!!??? Előre nézz és egyfelé koncentrálj!!!
Nem hiszem el, hogy ezredszer is elpofázom, hogy össze fogod törni magad!
Tekerünk, lágyan fúj a szellő, hét ágra süt a nap csivitelnek a madarak, szép az élet trallala..........
Egyszer csak megláttam a plakátot: sajt akció.
Vagy inkább így: SAJT AKCIÓ!!!
Oda néztem, tényleg csak egy pillanatra, és mire visszanéztem.............addig egy alattomos oszlop hirtelen elém ugrott!
Csak annyi időm volt, hogy megpróbáltam tompítani az ütést!
Ültem ott az árokparton, az autók száguldottak mellettem, Zember halál sápadtan nézett, én meg megpróbáltam viccesre venni a figurát.
Jól vagyok! ( lófaszt, úgy fáj a kezem, hogy alig látok)
Nem fáj semmi! (majd beszartam,a kezem a fejem felé tartottam, hogy a vér nem csöpögjön rám)
Nem ütöttem meg magam, mert ügyes vagyok és kigurultam ( ja, mint egy vízzel telt lufi kb.akkorát csattantam az aszfalton)
Láttad milyen szánalmasan elborultam? (elborultam mi? tiszta seb a térdem, de azt nem is merem mondani)
Sajnálkoztam még pár percig, hogy leszakadt a bringáról a kosár és elgörbült a kerék: Ááááááááááá látod milyen szánalmasan gyenge anyagból vannak ezek a szarok??,
Visszaültünk-majdnem beledöglöttem úgy fájt a kezem és hazáig azon aggódtam, hogy ne kelljen fékezni, mert nem tudom az ujjaimat mozdítani.
Most nem hordok szoknyát, mert a két lábam térdemtől combig fekete, a széle kicsit lila, még kijjebb meg erősen sárgás zöld.
Ja, a kezemmel már tudok fogni.
.........és minden féle sajt akciós április 30-ig a Budafoki Sajtgyárban, ha valaki arra járna!

 

Szerző: Mókusélet  2014.04.28. 19:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr766095782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása