A kocsiösszetörős biztosítós történetnek még nincs vége!

Ha ez 300 km-errel nyugatabbra történik, a vétkes fél biztosítója másnap kezét-lábát összetörve hoz egy csereautót nekünk a javítás idejére.

A story röviden:

Április 1-n a Camponánál védett útvonalon haladtunk. Egy kocsi kikanyarodott és telibe kapta az autónk bal hátulját, a kerék bedőlt.Autót trélerre tették és bevitték a Porsche Budába.

Másnap reggel hívtuk az Aegon biztosítót, hogy a mentés számláját 27 000 Ft-ról feladtuk postán ill. jeleztük,hogy ez a munkaeszköze Zembernek és kér csereautót.
Akkor azt mondták, kérjünk a Posche Budától. kértünk, ahol jelezték, hogy 12 000 Ft/nap-ért adnak, de a biztosító, csak 3000 Ft-ot áll belőle.
Ismét telefon a biztosító felé, oké, fizetik napi 3000 Ft-al a csereautót. 

Megtörtént az első szemle,telefonon jelezték a felni 50%os avultságát, amit köszönettel nem fogadtuk el, maradjon a régi.
Majd volt egy másik, pót szemle is, amibe néhány kiegészítés került, de avulást ez sem említ!

Mindkét szemle papírja a birtokunkban van.
A szerviz kiállította az előlegszámláját az Aegon felé, majd várt várt, hogy azok visszajelezzenek valamit!

Nem jeleztek.
17.-én személyesen érdeklődtünk a szervizben, hogy hol tart az ügy..Akkor mondták azt, hogy várják az Aegon visszaigazolását, de 30-án szerdára biztos, hogy kész is lesznek, vihető lesz az autó!
Mivel a biztosító továbbra sem jelzett a szerviznek, ők a szokásjog alapján az autót megcsinálták.

30-án délelőtt telefon, hogy mehetünk a kocsiért, hurrá!
4 órakor újabb telefon hogy baj van, mert az Aegon nem fizeti a teljes kárt és a különbözetet nekünk kell állnunk, úgyhogy vigyünk 100 000 Ft-ot, ha akarjuk a kocsit.

Május 7 irány a  Porsche Buda, ahol azt a felvilágosítást kapta, hogy ők is értetlenül állnak a biztosító levele előtt, de az autó innen nem megy ki addig, míg valaki nem fizet.Elismerték, hogy a javítást megkezdték a biztosító elfogadó nyilatkozata nélkül, de mivel 5 éve dolgoznak ezzel a kárszakértővel és kiemelt partnerei az Aegon-nak, eddig nem volt gond.

Biztosító szintén elismerte, hogy hibáztak, mert 20 napig nem reagáltak a szemle dokumentációjára és ők hajlandók kicsit engedni az árból, de engedjen a szerviz is.
Szerviz felajánlott a kérdéses összegről a bónt, amit a következő szerviznél beválthatunk, de ezek után nem hiszem, hogy valaha az életbe betesszük oda a lábunkat.
Most május 20 van, és autónk mindig nincs..........pedig csak szabályosan közlekedtünk egy védett útvonalon.
Update1: a MABISZ felé jeleztük az esetet, ahol azt kérdezték, miért vittük ilyen drága szervizbe a kocsit.......köszi!
Szerző: Mókusélet  2014.05.20. 06:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr506183855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása