.........döntés, de már tűkön ülök!

Folyamatosan gyomoridegem van.

Szeretném ezt az állást nagyon. Úgy érzem, hogy ott a helyem, hogy szeretném csinálni, hogy élvezném.

 

Ma behívott a főnököm: meg vannak elégedve a munkámmal, lehet rám számítani, pörgök ha kell, DE!

De nem tetszik a hajszínem.

Túl extrém, ezért fessem be.

Rá néztem és azt mondtam: nem.

Így marad, mert ez nekem tetszik. 

De ne maradjon így és ezt le is fogják írni!

Megkérdeztem, hogy mit? Hát azt, hogy nem lehet csak természetes színű a hajunk......mert csak!

Mondtam, hogy akkor néhány kollégám ideges lesz a padlizsán lila hajával, mert az sem természetes.

Az maradhat,csak az enyém nem.

Ja, és a fülbevalóm.......na azt sem lehet! Illetve lehet, de ne ilyen színű, hanem valami szolid.

SZOLID VAZZE! 

 

Ma újra változott a beosztásom.

Az, amit tegnap kaptam, mert tegnap is módosult.

Egyszerűen döbbenet, hogy itt nem lehet előre tervezni! Nem tudsz egy fodrászt lebeszélni, mert az utolsó pillanatban tuti, hogy variálnak.

Tele a púpom!

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2014.07.09. 21:20 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr726495345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2014.07.10. 11:05:01

Kurvára remélem, hogy megkapod az állást és eszedbe ne jusson átfestetni, mert eszméletlen jól áll. És ha csak a természetes hajszín a jó, akkor viszont ragaszkodj ahhoz - még akkor is, ha ezért a kollégák utálni fognak - hogy akkor biza mindenkire vonatkozzon ez a szabály, ne csak rád!!!

kerikak 2014.07.10. 16:04:05

ne máár.. milyen béna mh az ahol nem lehet bármilyen színű a hajad??

én is drukkolok! csak most olvastam a másik posztot :)
süti beállítások módosítása