A héten még szabin vagyok.

Valahogy olyan hülye érzés! Reggel a srácok elmennek dolgozni, én meg fekszem az ágy tetején. Visszajött az az érzés, mikor nem volt munkám. Akkor éreztem ugyan ezt, hogy itthon vagyok és nincs dolgom.

Úgyhogy tegnap kitrágyáztam a kecót. Nem ám akárhogy! Csempét mostam, kavicsokat tisztogattam, csacsi-ragyi a lakás.....holnapig.

Ma bevásároltam, mert ugye holnap huszadika, semmi nem lesz nyitva, jaj jaj nehogy éhen haljunk!!!

Végre eljutottam a Kaldeneker lekváros házba-bassza meg csak hét közben van nyitva, akkor is 9-3-ig. Na szóval elmentem és szabadság miatt zárva volt!

Ezen úgy megsértődtem, hogy vettem 2 kiló cukkinit és lekvár csináltam belőle.

110230_cukkini06.jpg

Rég óta szemezgettem a recepttel, a neten van pár féle. Én a citromos változat mellett döntöttem, de kicsit megcsavartam a dolgot, mert kaffir lime levelet is főztem bele.Szerintem jó lett, majd meglátjuk a srácok mit szólnak hozzár.

Szóval ahogy főztem a lekvárt, azt gondoltam, hogy ebből lehetne valami más is, agy kivettem egy kis adagot, amihez nagyobb darabokra vágott hagymát, mazsolát, csilit, római köményt és koriandert is kevertem.

Isteni lett, úgyhogy nekifutok egy nagyobb adaggal.

Jövő héten megyek a Csarnokba, veszek csak sárgát, azt majd ananász befőttel próbálom ki. 

 

 

Szerző: Mókusélet  2014.08.19. 17:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr976617671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása