Mocsai Lajost rég óta tisztelem.

Amit a kézisekkel el lehet érni, azt elérte. Amikor Marian Kozmát leszúrták, annyira higgadtan mégis emberien állt a felbőszült tömeg elé, próbálta csitítani őket, hogy az példa értékű.

Most lemondott a szövetségi kapitányi posztjáról, mert az egyéb teendői miatt, nem tudja azt kellően ellátni.

Eddig értem.

Megpályázta a TF dékáni posztját, ezt is értem.

Az előírás szerint, az lehet dékán, akinek van doktori diplomája. Világos.

Mocsainak nincs...............mi lófasznak pályázta meg? Én sem adom be olyan helyre, ahol felső fokon kell beszélnem oroszul, mert rohadtul nem tudok egy szót sem!

 Szóval Ő megpályázta.................és ezek (értsd a kormány ) hoztak egy olyan törvényt, hogy az olimpiai helyezés egyenértékű egy doktori címmel.

Na ez a WTF kategória!!!

Üldögél a birkózó, bokszoló, tornász vagy bárki, akinek van olimpiai helyezése (ezt sem értem, mert nincs meghatározva, hogy hanyadik helyezésig érvényes a tv.) szóval üldögél egy sörrel a kertben, a madarak csicseregnek, nézi a felhőket és azt gondolja, holnaptól kéne egy doktori cím. Úgy lennék fogorvos. Vagy mondjuk közgazdász. Igaz, hogy csak érettségim van, de az olimpia ugye!

Szóval holnaptól sok Dr. fog rohangálni az utcákon és olyan állásokat pályázhat meg, amihez kell tudás és nem csak cím?

Ha ez így oké, akkor Schmidt Pálnak igen is van doktori címe.

Most komolyan, csak én nem értem ezt???

Szerző: Mókusélet  2014.09.01. 08:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr776654265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása