Én inkább olyan rózsaszínes lány vagyok.

Nincs is piros cuccom.....illetve találtam a szekrényben egy túracipőt (mire nem jó egy alapos takarítás :-) )

Aztán télen beleszerettem egy csudi gyönyörű csizmába.

Megtojta a Jézuska, így vettem hozzá egy polót.

3 hete békésen slattyogtam a plázában, mikor az Orsay kirakatában ez nézett rám:

90204635_d03b238ad6292b58cf6be9855f7f6783.jpg

Mint akit megbabonáztak, bementem, nézegettem szerelembe estem. Nem volt, csak a kirakati darab, így nem jött velem. Az óta álmodoztam róla, hogy egy sállal milyen szuper lenne, bármilyen szettet feldobna.

Pénteken rohantunk az óránkra, és az utunk egy Orsay mellet vezetett. Bementünk, mert ANNYI időnk még van, hogy megfogjam, megszagoljam. Néztem, vágyakoztam, majd visszatettem.

Az a baj, hogy nem minden üzletben van, mert a nők félnek a pirostól.

Én nem félek, nekem az ára nem tetszett!

Majd megláttam a sálat.

Csíkos!

És piros!

És szééép!

Zember fogta "megveszem Neked Baba"  címszóval már vitte is a pénztárhoz.

92805335_6e4cbac1012e3c9e9e1e88774a529cf6.jpg

Én közben az eladó lányhoz: Miért nincs Nektek kupon napotok???!!!??

Lány: de van, épp most!....és vigyorgott.

Ha 9000 felett vásárolsz, kapsz egy 3000 Ft értékű kupont a következő vásárláshoz.

Látta az arcomon a csalódást, erre azt mondta: és Neked ugye van már most is kuponod!!

Úgyhogy odatettem szépen a kendő mellé, szóltam Zembernek, hogy épp most spóroltam NEKI 3000 Ft-ot! :-)

........és még mindig van egy kuponom, mert van ám ott egy gyönyörű kék táska!

Szerző: Mókusélet  2015.03.23. 06:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr627293397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása