Kész vagyok!

Nem tudok kérni.

Kiállni másokért simán!Magamért, csak ha már nagyon a sarokba vagyok szorítva.

Hetek óta ezzel kelek, ezzel fekszem.

Forintosítás.

Letöltöttem a részletes elszámoló PDF-et, mind a 380 oszlopot és a  számolhatatlan sort és az jött ki, hogy szopni fogok.

Ha nem lennék úrinő, mondanám Bori szavajárását: tátott szájjal fogok szaladgálni a fasz erdőben.

És nem csak most, hanem még 18 évig!

18 év múlva 64 éves leszek. Nyugdíjas, úgyhogy majd versenyzek a patkányokkal, hogy ki ér hamarabb a szemeteshez guberálni.

Este Zember már alszik én osonok be szép csendben, hogy ne keltsem fel. Elhelyezkedek szépen, mikor megszólal: Baba, nincs ennyi pénzem, de van 4 millióm.............Neked adom.

Végig sírtam az éjszakát, majd szóltam az öcsémnek: kéne egy kis pénz.

Csak annyit kérdezett: mennyi?

Nem kérdezte mire kell, mikor adom vissza, minek........mennyi kell és mikorra?

Elmondtam, meghallgatta majd azt mondta: oké most megyek, hogy keressek egy kis pénzt Neked.

Ismét bőgés, gyomorgörcs majd sírás, hogy adom vissza, mi lesz , mikor, ezer kérdés.

Úgyhogy idén megszabadulok még 18 évnyi rémálomtól és  13 millió hiteltől.

5 év alatt vissza tudom adni az öcsémnek...........Zemberhez meg legfeljebb hozzámegyek :-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.05.11. 08:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr287449108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása