Finisben vagyok végtörlesztésügyileg. 

A héten lezongorázom. Ehhez az kell, hogy

A. az ültetvényes öcsém átutalja a lét a számlámra

B. Zember hozza a jurót és az átváltva betegyük a számlámra.

És akkor sok pénz lesz ott és akkor a bank jól leemeli és még plusz 1%-ot is, mert milyen rosszul jár, hogy én végtörlesztek, szóval zajlik az élet.

B. Zember ma hozta az Eurot.A kocsiban szépen belepottyantotta a szééép piros táskámba. Hurrááááá............váltsuk át.

Irány a Campona váltó.Ki van szépen írva, hogy 1 Euro 305 Ft.

Szépen köszöntem, megrebegtettem a pilláimat a fiatal srácnak és megkérdeztem, hogy ha SOK Euróm van mennyi az annyi. Kis telefonálás, majd 307.50-et mond. 

Megköszöntem és odébbálltam.

Telefon Manna emberének, aki közli, hogy 309,70...........hát habibi Te vagy az emberem, 1 óra múlva a váltódban vagyunk.

Szakad az eső, dugó, araszolunk. Úgy döntöttünk, hogy letesszük a kocsit és villamossal megyünk tovább.

Szakad az eső........nincs esernyőnk.

Oda érünk, korom sötét, bár ki van írva, hogy nyitva van 7-ig.

Telefon: Barátom itt állunk, beszéltünk, várunk rád és szakad az eső, szóval kerülj elő azonnal!

Menjünk át ide.

Mi van???? Ott fogjuk váltani a sok pénzt? Papír stb?

Megyünk átfele, kapaszkodom a szép piros táskámba, a hajamból csöpög a víz a kabátom szarrá ázva.

Klasszikus bár, tele arab pasikkal. CSAK FÉRFIAKKAL.

Ketten azonnal odajöttek, hellyel kínáltak, mitiszunk miteszünk mennyi az annyi.

Mire pislogtam hozták a kávémat, meg innivalót, fiatal srác meg kipakolt az asztalra 3 millió 700 ezer Forintot.

A sisa illata körbelengte a helységet, kellemes félhomály, ment az arab zene és meg számoltam.

Egyesével átnyálaztam a cuccot oda adtam a cserealapot és már eszembe sem jutott, hogy papír-PAPÍR VAZZE, meg kezelési költség.

Még búcsúzóul meghívtak minket egy vizipipára,amit mi hálálkodva köszöntünk, de nem kértünk, majd kimentünk a szakadó esőbe.

Nem kicsit szürreális az élmény, de így történt...............nem vagyok normális!

Szerző: Mókusélet  2015.10.19. 20:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr877991121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása