Imádom a sütőtököt.

Legyen az kanadai, hokaidó vagy a múltkor Judikától hozott akármilyen.

Sütve koriander maggal és római köménnyel megszórva, levesnek chili pehellyel és kókusztejjel.

Most gnocchit csináltam és rögtön két módon készítettem.

A recept rém egyszerű, krumpli helyett a megsütött tök húsát gyúrtam össze a  liszttel.

Azután kétfelé szedtem és az egyik felét forró lobogó vízben pár perc alatt kifőztem, a másik felét kókuszzsírban   pirosra sütöttem.

Vajat barnítottam, majd 6-8 levél zsáját rámorzsoltam.Mikor kész volt a két féle gnochi, rátettem a vajra.

A tök magját pici olajon zsájával és chilivel ropogósra sütöttem, és megszórtam.

Isten vagyok, na!

Hét végén megint lesz tök......pudingot néztem ki. Úgyis muszáj lesz faragni, elvégre Halloween jön, így nem vesz kárb

 

Szerző: Mókusélet  2015.10.29. 21:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr498034908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása