Mostanában nagyon sűrű napjaim vannak.

Dolgozom, interjúkra járok-előbb utóbb össze kell jönnie valaminek-és kutyázom.

Megalakult Aprajafalva Yorki Rescue Hungary, aminek alapító tagja vagyok.13015289_556638721181317_4076653691326217692_n.jpg

Nagyon komoly ám a cucc, közgyűlés volt meg beadtuk a bíróságra, hogy bejegyezzenek, jöhetnek majd az 1 százalékok! :-)

Ma egész nap a face-s oldalra posztokat írtam. 1 nap alatt több, mint 5000-es letöltés volt. Szerintem ez nagyon jó....öröm boldogság.

Apropó kutya. Haza hoztam Vikit, míg ivartalanítják és utána keresünk Neki gazdit.20160407_073846.jpg

Kedves aranyos, a gyerek beleszeretett, úgyhogy marad. Nagycsaládos lettem :-)

 

Kész a szekrény az előszobába.....majdnem. 280 000-ért olyan gány munkát végzett a Stanley, hogy erősen felszaladt a szemöldököm, majd írtam egy kedves hangú levelet, hogy nem bírom elfogadni ezt a szart....na jó kicsit cizelláltam, de nem nagyon. Másnap hívott az ügyvezető, hogy aszongya: nagyon szép képeket teccet készíteni. Mondtam neki, hogy egyáltalán nem tetszett, és nagyon gyorsan orvosolni kéne a problémát, amíg úrinő vagyok.

Komolyan az eszem megáll. Az, hogy a szekrényben a polc tartó furatok NEM SZEMBEN vannak egymással, hanem eltolva, az még hagyján, de hogy a polcot tartó furatok az egyik oldalon 22 centire, a másikon 11-re vannak egymástól! Ergo lebillen a polc hátra, mert nincs alátámasztás.

Azt mondja erre ember nekem, hogy nem gondolta,hogy engem ez zavarni fog! NEM GONDOLTA VAZZE!

Egy vagyonért!

Persze, egyedüli nő...csak én voltam otthon, mikor felmérte, az én számlámról ment a fizetés, és anyu volt otthon, mikor szerelték. ezt látniuk kellett volna, de úgy voltak vele, hogy nem fogok reklamálni.

Hát de!

 

Majd azt mondta, hogy ezt úgy tudjuk orvosolni, hogy kijön és a megfelelő helyre felfúrja a jó lyukakat.

Mondom neki: és ezt úgy gondolja, hogy 10 800 Ft/m2-ért én nézni fogom, hogy tele lesz lyukkal a válaszfal? Nem köszönöm.

Erre jött, hogy akkor a B megoldás: hogy hoz egy lécet-vazze egy lécet- és azzal eltakarja a lyukakat.

Mondom neki, hogy úgy érti-e, hogy akkor 2 cm-el keskenyebb lesz a polcom, ami így csak 30-as. Hát igen! Ő úgy gondolta!

Mondtam, hogy akkor én a C megoldást választanám, hogy rohadt gyorsan kijönnek és a teljes falat kicserélik nekem egy vadi újra, amiben a megfelelő helyen vannak azok a kurva lyukak.

Igen, tudom, hogy ehhez szét kell szedni a szekrényt, de leszarom!

Ebben maradtunk!

Megvettem a belevaló kosarakat az Ikeában,és már csak vissza kell vinni, mert nem fér bele :-)

 

Szerző: Mókusélet  2016.04.17. 21:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr958635786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása