Nem tudom ki hogy van vele, de én nem bírom magamon ugyan azokat az illatokat tavasszal vagy nyáron, amiket télen-a hidegben-simán.

Különben az édeskés, virágos illatokat szeretem, de télen ez mehet mélyebbre valahogy.

Idén a Si-t és a Midnight Rose-t használtam. Mostanra szerencsére el is fogytak.

Így elővettem a Dolce maradékát és vad szaglászásba kezdtem.(ha ilyen lelkesen fogyóznék, már olyan lennék, mint egy gazella)

Idén elkalandoztam a style parfümök irányába is, az áruk nagyon jó. A Zarában találtam egy-két ígéretes darabot.

Valahogy sosem gondoltam, hogy a ruhamárkák illatoznak is :-) pedig de.

Aztán találtam kettő über nagyon nagyon jót.

13023365_1168504649828609_1739916466_n.jpgBoss-t nagyon rég használtam, de szerelem volt első szaglásra.13046226_1168509906494750_2067408978_n.png

Guerlandot meg még sosem, de aki ismer, azt tudja,  egy szép üveggel egem el lehet varázsolni. És ennek CSODA gyönyörű az üvege. Egyébként 5 féle illatban létezik ez a design.

Szóval leszűkítettem a kört, mehet a fújás a kezemre, hogy kipróbáljam milyen a bőrömön.

Bementem a legközelebbi Douglesba, de sajna Aqua Allegoria nem volt nekik.Viszont az eladó csaj nagyon kedves volt és azt mondta,mutat valamit....és tényleg.

Virágos, édes...erős FÁS jegyekkel, ami nem én vagyok. 

És mégis elvarázsolt.

Hűűűű, baj van. Érzem!

65274w.jpg

Szerző: Mókusélet  2016.04.28. 12:58 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr768669878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2016.05.03. 21:28:19

az elitparfümnél olcsóbban meg tudod venni, eredeti cuccok :)

www.elitparfum.hu
süti beállítások módosítása