Idén lesz, ahogy lesz karácsonyunk volt.

Nem görcsöltem hetekkel előre, hogy mi lesz a kaja. Kedden Mautner Zsófi új blogján találtam egy isteni pulykacomb receptet és eldöntöttem ez lesz és  pont. 6 órán keresztül sült 100 fokon és isteni omlós volt.

Nem vettünk nagy ajikat, bár a gyerek kapott egy szép bőröndöt, mert ez volt a szíve vágyása. Raktam rá egy masnit oszt jóvan.

Melegítőben üldögéltem, a fiúk a fát díszítették.Szegény fának csak az eleje van kidekorálva, mert a srácok úgy döntöttek, hogy a sarokban lesz, ott  meg úgysem látszik.

Rájuk hagytam.

Nem idegeskedtem, hogy szép legyen, meg tökéletes.

Ültem melegítőben és kortyolgattam a forralt boromat.

Azután Zember megkereste a Szürke patás című klasszikust és mi a kupi kellős közepén táncoltunk a félhomályban.Boldog voltam.

Boldog vagyok.

Ja, és a baconbe tekert datolya simán kenterbe veri az aszalt szilvát!....csak mondom.

 

Szerző: Mókusélet  2016.12.26. 19:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4112074741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása