Komolyan, néha aggódom, hogy mindenki szembe jön, csak én nem veszem észre.

Egy pénzügyi brókert bíztunk meg a legjobb hitel ajánlat kiválasztására. eredetileg nem ez a srác volt, de az első nem vállalta, mert  lakáskasszát is akartunk belevonni, így kaptunk egy másik elérhetőséget.

Nnnnna akkor kellett volna, kigyulladnia a telefonomnak, beütni a ménkűnek vagy csak eltörni az ujjamnak, amikor a jóember felhívtam!

Határozott, szimpatikus, lehengerlő, megoldjuk, 3 hét max. 1 hónap sima ügy. Kijött, elbeszélgettünk,  basszus ez az ember vér profi, jó kezekben vagyunk.

Szerezzünk be munkáltatói igazolásokat, 3 havi bankszámla kivonatot, elő szerződést, rendes sszerződést, fittyfaszt.

Beszereztük, beadtuk és vártunk.

Egyszer csak hív, hogy baj van, mert Zember munkáltatójának is kell a NAV 0-ás igazolása. WTF?

Az én hitelképességem attól függ, hogy a munkáltatómnak van-e tartozása a NAV felé?

Kikértük, beadtuk, vártunk.

A 3 hét már kétszer letelt, jött a Húsvét, majd elment.

Tegnap este hív: hogy nincs NAGY baj, de van egy kicsi. Mert, hogy ő elfelejtette, hogy az én lakásom egy része (amit + ingatlan fedezetként be kellett vonni) az öcsém nevén van. Szóval neki is alá kell írni a papírt. Semmi gond, ezt tudtuk, alá írja. Hogy akkor ők holnap kimennek az öcsém munkahelyére, mert az ő saruk stb.

10 perc múlva újabb telefon: az öcsém holnapra másolja le a személyi adó és lakcím kártyáját. Már meg sem lepődtem!

A mai nap történései:

telefon1: ööööö bocs, de neked a XXXXX nem a lánykori neved? Vazze nálatok a személyim, abból szerintem kiderül, hogy nem. Na jó, de hol a férjem? Basszus Miskolcon, mert hogy ő ott él a családjával! De nem váltunk el? (itt azért megjegyzem, hogy ha nem váltunk volna el, akkor is a férjemnek mi a lófasz köze van az én lakásomhoz aminek 100%-ban egyedül vagyok tulajdonosa, na mindegy) De elváltunk. És akkor a neved miért maradt? Anyádéééééér!!!! Akkor nekik KELL a válási papír is holnapra, eredetiben. Én azért megkérdeztem, hogy ugyan már mondják meg, hogy mennyire becsülte a 2 ingatlant az értékbecslő, de azt nem tudta. Mert, hogy ha a megvenni kívánt fedezi a hitelt, akkor ugye nem kell bevonni a másikat.

telefon2: hát ők látják, hogy nem a munkáltatómtól jött egy szabad szemmel is jól látható összeg egy cégtől. nekem van másod állásom? Nem, nincsen, nekem 4 kutyám van meg egy családom és velük töltöm a délutánokat, szóval az a tavalyi bónuszom a volt munkáltatómtól.......kis csend......Miért, itt mióta dolgozol? 1-2 hónapja? Hát te seggfej ha megnéznéd a munkáltatói igazolást, abból kiderülne, hogy fél éve és nem kéne baromságokat kérdezned.

telefon3: ez már az öcsém. Nem sikerült kimenni hozzá, be tudna-e jönni a Szél Kálmán térre? Az én öcsikém jófej és be tudott. Majd ott a következő kérdéseket kapta: hol dolgozik, mióta, miért, milyen ingatlanok vannak a nevén, az ingatlanokon van-e hitel,hol lakik életvitelszerűen, kivel. Na a harmadiknál már kiakadt és megkérdezte, hogy mégis mi közük van hozzá.

Jövő hét már május.

....és ezen a héten kezdték ezt intézni. Eszem megáll!

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2017.04.25. 16:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6112453695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása