Láttam magam előtt a Melrose Place-t, ahogy a jóképű és gyönyörű testű fiú áll a medencénél egy nagy hálóval és tisztogatja azt. Esténként ülünk a kertben és jókat dumálunk.

4-en lakunk a társasházban, és azt kell mondjam, hogy az 1 m2-re jutó seggfejek száma messze meghaladja a normál szintet.

Fsz: orvos….ja nem, ………….ORVOS és őt tiszteljem, mert ő orvos. Mondtam, hogy tiszteljenek a betegeid, nekem te a szomszédom vagy. Szöttyedt testű vén geci közelebb a 70-hez, mint a 60-hoz a felsőbbrendűsége teljes tudatában. 160 centi mély, de ha egyszer leesik az EGO-járól össze vissza töri a pofáját. Bunkó, arrogáns. Az én Zemberem a világ legbékésebbje, még kiabálni sem hallottam soha úgy pofán csapta Vén Gecit, hogy azóta respekt van. Ennyi. Van olyan, aki csak ebből ért.

1.em. Büdös Gyökér.40-es csávó, aki lopott autókkal bizniszel,természetesen csak 30 millától felfelé. A rendőrség figyeli, de megfogni nem tudták. Nagy a pofája, aki azt hiszi, hogy mert tele van lével, neki minden jár, mindent szabad. A közös költséget nem fizeti (3 000 Ft) és én adjak neki egy madzagon tv adást, mert nehogymár 5 rugót fizessen ezért a szarért.

1.em. 2. Ruppótlan hülyék, akik kifizették a TELJES vételárat már akkor, mikor nem volt kész és csodálkoztak, hogy a Rácz eltűnt a lével. Ott maradtak egy félig kész lakásban fűtés stb. nélkül, ezért haragszanak a világra.

Hát ilyen szép társaság is ritkán jön össze.

Ruppótlanék megtaláltak, hogy ők BÁR listások és nekik milyen nehéz és mi különben is jól jártunk, mert alkudtunk egy csomót, így maradt pénzünk és fizessük ki nekik a gáz bevezetését a lakásba. 1,5 millió. Néztem bambán, hogy mi? Erre ők, hogy mivel mi menet közben módosítottuk a szerződésünket (mert nekünk volt egyedül agyunk, hogy nem fizettük ki a Ráczot) ezért mi azt a pénzt így is-úgyis elköltenénk, tehát náluk nincs fűtés, nosza toljuk bele.

Jól besértődtek mikor nemet mondtam.

Szerző: Mókusélet  2018.05.15. 16:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7013953502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása